پیش بازی ماشین سازی-پیکان
تیم‌های ماشین‌سازی و پیکان تهران روز پنجشنبه از ساعت 14:30 در استادیوم اختصاصی تیم تراکتورسازی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
کد خبر: ۳۱۸۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴ 26 October 2016
 
 
رسول خطیبی در یکی از پرتنش ترین روزهای فوتبالی خود قرار دارد. ماشین سازی که فصل را با برد مقابل فولاد آن هم در اهواز چشم ها را به خود خیره کرد، هواداران را برای ادامه لیگ و کسب جایگاه مناسب امیدوار کرد.
اما به یک باره ماشین دچار بحران شد به طوری که از هشت هفته  فقط سه امتیاز گرفته و بردی هم کسب نکرده است و با 6 امتیاز قعر نشین لیگ است.
 
مربی خوش فکر ماشین سازی که بعد از 20 سال این تیم را به لیگ برتر آورد حالا دلش نمی‌خواهد که در بحران از این تیم جدا شود و در اندیشه برد مقابل شاگردان جلالی در پیکان تهران هست.
 
ماشین سازی و پیکان تهران که هر دو تیم فصل قبل را در لیگ یک بودند در دو تقابلی که داشتند، دو تساوی کسب کردند.
 
ماشین محروم و مصدوم ندارد
پیام صادقیان و سامان نریمان جهان که در دیدار گذشته تیم ماشین‌سازی مقابل صنعت نفت آبادان به دلیل مصدومیت حضور نداشتند، با تلاش‌های کادر پزشکی سبزپوشان، به این دیدار رسیده‌اند و خطیبی با تمام قوا به مصاف پیکان می رود.
 
جلسه مهم
 
در خبر ها آمده بود ک امروز چهارشنبه جلسه مدیران باشگاه در خصوص نتایج نه‌چندان خوب این تیم در لیگ برتر برگزار خواهد شد.قرار است در این جلسه تکلیف ابقا یا برکناری رسول خطیبی مشخص شود.
 
پیکان با هدایت جلالی 12 انمتیاز را از 9 دیدارشان اندوخته دارند و در نیمه بالایی جدول حاشیه‌ی امن خوبی برای خود درست کرده اند.
 
تیم‌های ماشین‌سازی و پیکان تهران روز پنجشنبه از ساعت 14:30 در استادیوم اختصاصی تیم تراکتورسازی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :