امضای 5 تفاهمنامه همکاری مابین شهرداری تبریز و صدا و سیما
معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما، با اشاره به این‌که ارتباطات رسانه‌ای شهرداری تبریز در سال‌های اخیر کاملا بارز بوده‌است، خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های رسانه‌ای شهر تبریز، فرصت ارزشمندی برای معرفی پیشینه تاریخی این شهر است.
کد خبر: ۳۱۸۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸ 26 October 2016
به گزارش تابناک تبریز، علی دارابی، در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری بین شهرداری تبریز، با بیان این مطلب اظهار داشت: فرهنگ عمیق، سابقه مبارزات و جریان‌سازی‌های موثر، از شاخص‌های مهم مردم تبریز و آذربایجان‌است؛ به جرات می‌توان گفت بررسی فرازهای مختلف تاریخ کشور، بدون توجه به نقش تبریز، ناقص است.

وی یادآور شد: مجاهدت‌های مردم تبریز در سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی و حماسه‌آفرینی‌های سرداران شهید این شهر، در تاریخ ایثار و رشادت، ماندگار است.
معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما تاکید کرد: مستندسازی ار تاریخ پرافتخار شهر تبریز و معرفی مفاخر و مشاهیر این شهر، باید جزو ثابت برنامه‌های صدا و سیمای مرکز استان باشد.
وی ادامه داد: خوشبختانه با پشتیبانی‌های شهرداری تبریز، تاثیرگذاری رسانه‌ای و ارتباطی شهر تبریز در سال‌های اخیر، به خوبی نمود داشته است.

 


دارابی گفت: میزبانی موفق جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیما در تبریز با حمایت‌های شهرداری تبریز، موجب شد ظرفیت‌های گردشگری و فرهنگی این شهر، در یک دوره متناوب، از طریق شبکه‌های مختلف ملی و بین‌المللی، انعکاس داشته باشد.
وی با تاکید بر این که این روند، لازمه اهداف گردشگری تبریز 2018 است، اظهار داشت: سازمان صدا و سیما با برخورداری از 120 شبکه رادیویی و تلویزیونی، توجه ویژه‌ای به بحث معرفی جایگاه تاریخی شهرهای مختلف کشور دارد؛ در این میان، با توجه به جایگاه تاریخی شهر تبریز و چشم‌انداز گردشگری 2018، برنامه‌های رسانه‌ای این شهر باید به صورت ویژه مورد توجه قرار بگیرد. 


معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما با اشاره به این‌که با مدیریت موفق شهردار تبریز، شاهد اقدامات مهم عمرانی، فرهنگی و اجتماعی و خدماتی در شهر تبریز هستیم، گفت: شهردار تبریز، از شایسته‌ترین مدیران کشور است و در سایه این شایستگی و همت، شاهد زیبایی و آراستگی در جای‌جای شهر تبریز هستیم.

وی متذکر شد:   انعکاس دستاوردهای شهرداری‌های مختلف کشور، از جمله تبریز، نقش موثری در انتقال تجارب مدیران شهری خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :