به گفته مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ریزش آوار موجب مصدومیت ۳ ملایری شد.
کد خبر: ۳۲۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱ 09 May 2015
 مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر از ریزش آوار به علت عدم رعایت مسائل ایمنی و مصدومیت ۳ نفر در ملایر خبر داد. 

به گزارش ایسنا؛ "وحید جوادی" اظهار کرد: به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در کوچه کارخانه قند ریزش آوار اتفاق افتاده است که بلافاصله امدادگران به محل حادثه اعزام شدند و 3 مجروح در محل حادثه را تحویل اورژانس دادند. 

وی با بیان اینکه محل حادثه به طور کامل بررسی و نکات ایمنی به افراد حاضر در محل تذکر داده شد، افزود: کارشناسان سازمان علت حادثه را گذاشتن بیش از حد مصالح ساختمانی بر روی پشت بام غیر ایمن اعلام کردند. 

انفجار در منزل مسکونی و مصدومیت ۳ نفر به علت نشت گاز 

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر همچنین اعلام کرد: به مأمورین ما اطلاع داده شد که انفجار در یک منزل مسکونی واقع در میدان امامزاده رخ داده است که بلافاصله آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

 جوادی افزود: متأسفانه بر اثر انفجار سه نفر آسیب دیده بودند که توسط آتش نشانان خارج و به عوامل اورژانس تحویل داده شد و در ادامه با تجهیزات مناسب حریق اطفا و منزل مسکونی ایمن سازی شد. 

وی گفت: متاسفانه منزل مسکونی دچار خسارت زیادی شده است و کارشناسان علت حادثه را بی احتیاطی فرزند مالک در استفاده وسایل گاز سوز و در نتیجه آن نشت گاز شهری اعلام کردند. 

واژگونی وانت بار و نشت بنزین

 جوادی در ادامه خاطرنشان کرد: به ستاد سازمان اطلاع داده شد که خودروی وانت بار دچار واژگونی شده و نشت بنزین دارد که بلافاصله آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

 وی افزود: به محض رسیدن به محل حادثه ایمن سازی انجام و راننده توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد و خوشبختانه حادثه خاصی در محل به وجود نیامد. 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار