فرماندار شهرستان فیروزآباد با اشاره به گستردگی و وسعت کشور و وجود منابع خدادادی نهفته در ایران، گفت: با توجه وجود این امکانات بالفعل و بالقوه، داشتن جمعیتی بالای 300 میلیون نفر با برخورداری از زندگی خوب و مناسب میسر است.
کد خبر: ۳۴۶۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰ 21 December 2016
تابناک فارس به نقل از ایرنا: حجت الاسلام سید عزیزالله هاشمی زاده، سه شنبه در همایش تبین سیاست های کلی جمعیت مبتنی بر سلامت مادر و کودک در فیروزآباد بیان داشت: باید مسئولان و همه آحاد مردم به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در بحث سیاست های کلی جمعیت با دقت عمل کنند.
وی در بخش دیگری از مطالب خود، سلامت جسم را جزو اولویت های دین اسلام در همه سطوح دانست و گفت: سلامتی و بهداشت، دیانت و بندگی را در پی دارد و اهمیت این موضوع به حدی است که در کتاب های روایی بیشترین مباحث به بحث سلامتی و بهداشت روح و روان اختصاص دارد.
فرماندار شهرستان فیروزآباد نیز در این همایش اظهار داشت: جمعیت کار آمد و نیروی انسانی خلاق، یکی از مهمترین عوامل قدرت ملی و توسعه کشور ها به شمار می آید.
ابراهیم استوار میمندی، با اشاره به گستردگی و وسعت کشور و وجود منابع خدادادی نهفته در ایران، گفت: با توجه وجود این امکانات بالفعل و بالقوه، داشتن جمعیتی بالای 300 میلیون نفر با برخورداری از زندگی خوب و مناسب میسر است.
وی ادامه داد: ما باید دست به دست یکدیگر دهیم و با تبین سیاست های رهبری و خدمات ارزنده دولت، در افزایش جمعیت کوشا باشیم و توطئه های دولت های استکباری را که به شیوه های مختلف سعی در گسترش ناباوری در بین ایرانیان دارند خنثی کنیم و برای افزایش حمعیت جامعه اسلامی بکوشیم.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد هم، نیروی انسانی را مهمترین سرمایه هر کشوری دانست و گفت: به دلایل مختلف شاهد کاهش رشد جمعیت در جامعه هستیم، با هدف حل این مشکل و آگاهی بخشی به خانواده ها، این شبکه با عنایت به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در بحث سیاست های کلی جمعیت مبادرت به برگزاری این همایش کرد.
خدابخش چگینی افزود: امیدواریم این همایش گامی برای اصلاح روند رو به کاهش جمعیت باشد و همگان به تبعات منفی این کاهش توجه داشته باشند.
شهرستان فیروزآباد در فاصله 93 کیلومتری جنوب غرب شیراز واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار