امام جمعه فیروزآباد گفت: خیلی ها منتظر جنگ جهانی سوم هستند، در حالیکه جنگ جهانی سوم آغاز شده است و ایران آغازگر این جنگ بوده است، اما این جنگ با بمب میکروبی و موشک نیست، با بمباران هوائی و زمینی هم نیست، بلکه جنگ نرم است که جمهوری اسلامی تا کنون پیروز این جنگ بوده است.
کد خبر: ۳۵۵۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱ 05 January 2017
تابناک فارس به نقل از پرگون: حجت الاسلام سید عزیزالله هاشمی زاده امام جمعه فیروزآباد روز گذشته در گردهمایی مدیران و نمایندگی های سازمان تبلیغات فارس در قیروکارزین، گفت: نظام اسلامی ما در زمینه فرهنگی گام های خوب و مهمی برداشته است، انقلاب توانسته برخی از مسیرهای اسارت را تغییر دهد و به آزادی برساند.

وی افزود: انقلاب توانسته است آزادی در بیان، آزادی در قلم، آزادی در اقتصاد و رهایی از غولهایی اقتصادی فاسد در دنیا را به ارمغان بیاورد و این نمیشد مگر با انقلاب اسلامی.

هاشمی زاده با بیان اینکه هجمه های فرهنگی به انقلاب اسلامی ایران بی سابقه است، اظهار داشت: بشر با راه اندازی دو جنگ سخت نتوانست جهان را آرام کند و اکنون به جنگ نرم روی آورده است، انقلاب اسلامی هم توانسته در این نبرد سهم مثبتی داشته باشد و با جنگ نرم توانسته بسیاری از مردم جهان و دولت های آنها را متوجه استقلال فرهنگی، سیاسی و امنیتی خودمان کنیم.

امام جمعه فیروزآباد با اشاره به نفوذ فرهنگی ایران در جهان، گفت: خیلی ها منتظر جنگ جهانی سوم هستند، در حالیکه جنگ جهانی سوم آغاز شده است و ایران آغازگر این جنگ بوده است، اما این جنگ با بمب میکروبی و موشک نیست، با بمباران هوائی و زمینی هم نیست، بلکه جنگ نرم است که جمهوری اسلامی تا کنون پیروز این جنگ بوده است.

وی اظهار داشت: بشر منتظر جنگ چهارمی نباشد، چراکه این جنگ نرم که توسط جمهوری اسلامی آغاز شده است قائله را تمام خواهد کرد، با اتحاد همه ملل زیر سایه اسلام و قرآن روز به روز بر قدرت امت اسلامی افزوده خواهد شد.

هاشمی زاده با بیان اینکه جنگ نرم نیازمند افسران زیادی است، گفت: برای اینکه بتوانیم در این جنگ به نتیجه عالی برسیم ابتدا باید شما مدیران که از افسران این جنگ نرم هستید خودتان را با تقوا و تهذیب بسازید، اگر چنین شد می توانید جهان را متوجه اسلام و قرآن کنید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار