پیش بازی سیاه جامگان - گسترش
در هفته بیستم رقابتهای لییگ برتر فوتبال کشور روز جمعه گسترش فولاد میهمان سیاه جامگان مشهد است.
کد خبر: ۳۷۱۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳ 02 February 2017
به گزارش تابناک تبریز، در ادامه پیگیری بازی‌های هفته بیستم لیگ برتر، گسترش فولاد تبریز در شمهد میهمان سیاه‌جامگان خواهد بود.

شاگردان کمالوند که هفته گذشته مقابل تیم سرسخت ذوب آهن اصفان یک امتیاز با ارزش کسب کرده بودند در این هفته مقابل شاگردان خدادا عزیزی صف آرایی می کنند. سیاه‌جامگان نیز با تساوی بدون گل در یک دیدار جنجالی که ابتدا داور برای فولادی ها پنالتی گرفته بود ولی با اعتراض خداد عزیزی و تهدید به بیرون کشیدن تیم از زمین بازی پنالتی فولاد لغو شد و جنجال های زیادی را در پی داشت، متوقف شد تا هر دو تیم برای کسب پیروزی در بازی هفته بیستم به میدان بروند.

گسترش فولاد تا هفته نوزدهم با بیست و پنج امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد و با برد مقابل سیاه جامگان می تواند در صورت توقف پیکان و سپاهان تا رتبه ی پنج بالا بیاید.
 
سیاه جامگان نیز با 16 امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد و برای دور شدن از منطقه سقوط تلاش می کند.
 
دیدار رفت دو تیم در روز 19 شهریور با پیروزی یک بر صفر سیاه‌جامگان مشهد به پایان رسیده بود و گسترشی‌ها که این روزها وضعیت خیلی خوبی دارند، به دنبال جبران شکست بازی دور رفت هستند.

بازی بین دو تیم از ساعت 15 روز جمعه در ورزشگاه ثامن مشهد آغاز می‌شود و سیدمهدی سیدعلی، محمدرضا منصوری، مهدی عالیقدر و پیروز سیف الله پور داوران این مسابقه هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :