پیش بازی گسترش فولاد- سایپا
گسترش فولاد فردا در تبریز میزبان سایپا خواهد بود.
کد خبر: ۳۷۴۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴ 08 February 2017
به گزارش تابناک تبریز، تیم های گسترش فولاد و سایپا فردا در چارچوب بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم خواهند رفت.

هفتهبیست و یکم لیگ برتر
پنج شنبه 21 بهمن
ورزشگاه بنیان دیزل تبریز
تیم داوری :
موعود بنیادی فر – مهدی الوندی – یعقوب حجتی – علی صفایی – ناظر: محسن قهرمانی

گسترش فولاد
شاگردان فراز کمالوند که هفته گذشته در یک بازی خارج از خانه برد  تا آستانه کسب سه امتیاز ارزشمند مقابل سیاه جامگان پیش رفتند اما در دقایق پایانی، برد را با مساوی عوض کردند در حال حاضر با 26 امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی قرار دارند.

گسترشی ها فردا در یک بازی حساس میزبان تیم سایپا خواهند بود و در صورت کسب پیروزی در مقابل این تیم می توانند امتیازات خود را به بیست و نه رسانده و در صورت توقف پیکان و سپاهان تا رده پنجم خو درا بالا بکشند.  و این مساله می تواند آنها را به جمع مدعیان کسب سهمیه برساند. حضور خلعتبری در خط حمله سایپا مهم ترین اتفاق این دیدار است. خلعتبری که در ابتدای فصل در گسترش بود در نیم فصل به سایپا ملحق شد و باید در این دیدار مقابل تیم سابق خود با میدان برود.

سایپا
 
تیم کم حاشیه سایپا که در حال حاضر با 23 امتیاز امتیازدر مکان یازدهم جدول رده بندی قرار دارند فردا مقابل گسترشی به میدان خواهند رفت که به شدت به سه امتیاز بازی نیازمند است و این می تواند ما را امیدوار به تماشای یک بازی جذاب و پرحادثه کند.

شاگردان فرکی که چند هفته ای است خوب نتیجه میگیرند در هفته گذشته مقابل فولاد خوزستان به برتری رساندند و خود را کم کم از رده های پایین جدول جدا می کنند.
 
دیدار رفت این دو تیم در تهران با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :