پیش بازی ماشین سازی-نفت
تیم های ماشین سازی تبریز و نفت تهران فردا در ورزشگاه یادگار امام به مصاف هم می روند.
کد خبر: ۳۷۸۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴ 16 February 2017
به گزارش تابناک تبریز،تیم های ماشین سازی تبریز و نفت تهران روز جمعه در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر از ساعت 16:30 در ورزشگاه یادگار امام تبریز رودرروی یکدیگر قرار می گیرند.
 
ماشین سازی تبریز
 
ماشین سازی تبریز که پس از بیست هفته توانست در اصفهان دست به کار بزرگی بزند و با سه گل مقابل سپاهان اصفهان دومین برد فصل خود را کسب کند، در ادیشه تکرار برد مقابل شاگردان علی دایی است.ماشین سازی با 13 امتیاز در قعر جدول رده بندی جای دارد. شاگردان فرهاد کاظمی در صورت پیروزی در این مسابقه می توانند به تیم های بالادستی خود نزدیک شوند اما اگر باز هم امتیاز از دست بدهند به لیگ آزادگان نزدیک تر می شوند.

 

نفت تهران

نفت تهران که در فصل نقل و انتقالات زمستانی بازیکنان بزرگی را جذب کرد در اندیشه کسب سهمیه آسیایی در این فصل است.آندرانیک تیموریان بازیکن نیم فصل اول ماشین سازی سرانجام به نفت تهران پیوست. آنها همچنین موفق شدند سجاد شهباززاده را به تازگی تا پایان فصل به خدمت بگیرند و به احتمال فراوان در بازی روز جمعه از او رونمایی کنند. نفت تهران  هم اکنون با کسب 29 امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی جای دارد.  شاگردان علی دایی در صورت کسب پیروزی برابر این تیم قعر جدولی می توانند دو، سه پله ای در جدول صعودداشته باشند اما اگر نتیجه ای دیگر رقم بخورد ممکن است رتبه شان در جدول دو رقمی شود.

 دیدار رفت این دو تیم در ورزشگاه تختی با برتری 2بریک نفت همراه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :