نشانه ای دیگر از ضعف مدیریتی کلان استان
مرتضی آبدار قائم مقام حزب کارگزاران سازندگی که هم حزبی استاندار محسوب می گردد 6 ماه پیش از سوی استاندار آذربایجان شرقی به سمت مدیرکل میراث فرهنگی استان منصوب گردید.
کد خبر: ۳۷۸۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵ 16 February 2017
به گزارش تابناک تبریز، مرتضی آبدار قائم مقام حزب کارگزاران سازندگی که هم حزبی استاندار محسوب می گردد 6 ماه پیش از سوی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان  به سمت مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان منصوب گردید.
 
اما بعد از گذشت 6 ماه رسانه ها از جابجائی نامبرده و احتمال بازگشت وی به مجموعه شهرداری تبریز خبر دادند.
 
از هر سو که به این تغییر مدیریتی بنگریم بغیر از سوء تدبیر نام دیگری نمی توان بر آن گذاشت. چرا که تبریز در آستانه بزرگ و مهم تبریز2018 قرار دارد و اداره کل گردشگری و میراث فرهنگی  استان نقش به سزایی در توفیق تبریز بایستی ایفا نماید.
 
ناگفته پیداست که مهمترین مولفه برای کاکرد مفید و مناسب یک سازمان همانا ثبات مدیریتی آن است که این تغییر و تحولات مدیریتی می تواند مانع بسیار مهمی در ایجاد ثبات اداری باشد.
 
چرا آمد چرا رفت؟
این سئوال یقینا پا برجاست که اگر مدیران تصمیم گیر اطلاعی از شرایط انتقال مامور دولتی نداشته اند که واویلاست و اگر هم اطلاع داشته اند پس چرا گزینه اصلی خود را برای تصدی این سمت مهم مهیا ننموده اند ؟
هرچند در همان روزهای نخستین انتصاب آبدار برخی بر این نظر  بودند که این تصدی به واسطه درخواست مسئولین شهرداری بوده است تا به نوعی محترمانه ، آبدار از شهرداری برود  اما با فرض صحت این مساله هم دلیل موجهی برای این بی تدبیری نخواهد بود  
شایسته بود مسئولین ارشد استانی با لحاظ جمیع جوانب مدیریتی همان 6 ماه قبل گزینه دائمی خود را برای تصدی این مسئولیت مهم انتخاب و منصوب می نمودند تا از هزینه زائی های بی مورد اجتناب میشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :