پیرو بازی امروز مقابل تراکتور سازی ، باشگاه پدیده خراسان از هواداران و رسانه ها تقدیر و بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۰۷۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۹ 14 April 2017
به گزارش تابناک رضوی، باشگاه پدیده خراسان از هواداران و رسانه ها تقدیرکرد و بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد.
متن بیانیه به شرح زیر است:
فوتبال خراسان رضوی همواره در سالهای گذشته نشان داده است که هواداران متعصب و پرشوری دارد. عصر جمعه ۲۵ فروردین ۹۶ نیز در بازی تیم های پدیده خراسان و تراکتور سازی تبریز هواداران متعصب و عزیز مشهدی با حمایت از تیم محبوب خود و تشویق 90 دقیقه‌ای که داشتند روحیه و توان را به بازیکنان تیمشان تقدیم کردند و برگ زرین دیگری را در کارنامه فوتبال خراسان به ثبت رسانیدند.
هرچند که علیرغم کسب نتیجه دلخواه یعنی پیروزی ، نتوانستیم دل این هواداران راشاد نماییم، اما آنها یکبار دیگر به ما ثابت کردند که همواره پشتیبان تیمشان هستند.
دیدار تیم های فوتبال پدیده خراسان و تراکتورسازی تبریز با حضور پرشور و شعور هواداران مشهدی، علاوه بر نمایش جلوه های زیبا از مکتب ناب فوتبال مشهد، همچون گذشته، پیام آور و یادآورنده فرهنگ والا ی هواداران آگاه نیز بود.
یار دوازدهم پدیده ای ها ثابت کردند بدون توجه به حواشی هم می‌توان فقط از تیم محبوب خود حمایت کرد و هواداران با فریادهای خود در ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشهد ، یکایک اعضای باشگاه را شرمنده خود کردند.
همچنین باید از صداوسیمای خراسان رضوی ،رسانه ها ، خبرنگاران و عکاسان شریف نیز تشکر ویژه ای داشته باشیم که همواره یار و یاور باشگاه فرهنگی ورزشی پدیده خراسان بودند و ایرادات ما را با قلمی شیوا منتقل کردند تقدیر نماییم.
باشگاه فرهنگی ورزشی پدیده خراسان، با تقدیر و تشکر از این حرکت قابل‌تحسین هواداران،امیدوار است در پایان فصل بتواند جایگاه در خور شانی را برای فوتبال خراسان و همچنین هواداران خود کسب نماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار