سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: سرنوشت ما این بود پنالتی گل نشود.
کد خبر: ۴۱۵۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۴ 29 April 2017
 فرهاد کاظمی در پایان دیدار تیمش برابر سیاه جامگان در کنفرانس خبری اظهار داشت: در سه روز گذشته پنالتی های زیادی تمرین کردیم و قاسمی نژاد بهترین پنالتی زن ما بود و سرنوشت ما این بود پنالتی گل نشود.بچه های ما باشرافت بازی کردند. گلر آنها ستاره زمین شده بود.

وی گفت:علیرغم اینکه چند بازیکن را نداشتیم و سقوط کرده بودیم با 13 نفر ادامه دادیم. فوق ستاره تیم ما مسعود همامی دروازه بان آنها بود.تیم حریف برای جنگیدن آمده بود و شانس هم آورد.

سرمربی ماشین سازی گفت: درباره داوری حرفی نمی زنم اما خود داور گفت تو هیچوقت اعتراض نکردی. به بچه ها گفتم اخلاق را نباید ببازید. دو بازیکنی که پرخاش کرده بودند در رختکن جریمه شدند.

وی درباره بازی بعدی گفت: بازی ما برای سه تیم بالای جدول مهم است و ما با شرافت بازی خواهیم کرد.

کاظمی در ادامه افزود: سه هفته قبل گفتم من هستم و خودم گفتم اگر احساس شود کمک می کنم هستم. حرفی که زده می شود احساسی نیست. در ورزش باید مرام را رعایت کرد. شاید همه شما قبول کنید که ما فنی بازی می کردیم. شما گفتید مهاجم ندارید و من قبول کردم. ما حتی دروازه بان و دفاع کناری نداشتیم. من مهاجم خود را در دفاع گذاشتم. چند بازیکن خواسته های فنی را برآورده نکردند. مشکل فنی باعث سقوط ما نبود. به مدیررسانه ای گفتم جلسه ای بگذارید با خبرنگاران تا مسایل تیم را بررسی کنیم. من روز اول گفتم که کار سخت است. من حتی یک جلسه تاخیر نداشتم و زود آمدم و دیر رفتم. وفای به عهد کردم اما صددرصد خوب نبودیم.

وی افزود: هر مشکلی باشد جواب می دهم.بکن بائر مصاحبه ای دارد که می گوید 30درصد فوتبال شانس است و من می گویم 50 درصد شانس است.

کاظمی گفت: من بحث داوری ندارم و داوری جزوی از فوتبال است. باید کالبد شکافی کنیم که چرا اینگونه شد. من گفتم به آقای شهردار بدهکارم. درود به شرف شهردار و رییس هیات مدیره و آقای سلیمانی که دل شان می سوزد. من در بهمن کرج 9 بازیکن ملی دادم. در پاس و سپاهان اول به پایه های تمرین دادم اما در اینجا فوتبال پایه ندارد. زمانی گارنیک مهرابیان در تبریز زیرسازی می کرد و شیخ لاری ها و علوی ها ساخته شدند. الان این مسایل دیگر در تبریز نیست.اگر دستم باز بود جوان می گذاشتم. من خداداد و مدیرروستا را داشتم اما فرهاد مجیدی را بازی می دادم. 

وی اضافه کرد: من مربیگری ام تمام است اما این جوان ها حیف هستند. اگر توفیق شد و سال بعد شما را دیدم که هیچ اگر نبود شما را به خدا می سپارم. اگر در اینجا بی ادبی کردم از همه شما خبرنگاران عذرخواهی می کنم.

کاظمی در پایان گفت: ما نیمه دوم مسلط بودیم و ابراهیم اف جواب نداد و تلاش نکرد و تعویض کرد./کاپ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :