نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان جنوبی گفت: اگر در مسائل امر به معروف و نهی از منکر بخواهیم انسانیت داشته باشیم باید روی این ریل حرکت کنیم و امر به معروف را در خانه‌های مردم ببریم و آموزش را از کودکان آغاز کنیم.
کد خبر: ۴۱۶۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳ 01 May 2017
آیت‌الله سید علیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار با اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: انسان برای همه چیز ارزش قائل است اما برای خودش ارزش قائل نیست در حالی که مواردی از جهاد که بیشتر نمونه‌های آن در مصادیق باستان شناسی است برای محفوظ ماندن آن اقدامات زیادی انجام می‌شود تا محفوظ بماند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی بیان کرد: در بحث محیط زیست نیز مشاهده می‌کنیم با شعارهایی که می‌دهند چقدر اعتبار قائل هستند و نیرو می‌گذارند که این امر نیز کار خوبی است تا جنگل و مرتع از حادثه و آتش سوزی نجات یابد.

عبادی تصریح کرد: برای کشت و زرع کارهای زیادی انجام می‌شود و تخصص‌های بسیاری کسب شده است همچنین برای حیوانات اگر انسان بداند در آینده نزدیک وبا و طاعون می‌آید انواع واکسیناسیون برای جلوگیری از آن انجام می‌شود اما نوبت به انسان که می‌رسد نسبت به آنچه که مربوط به انسانیت است ارزش قائل نیستند.

وی افزود: انواع مشکلات و بی‌اعتنایی در راه مفاسد وجود دارد و در حالی که دستشان باز است و انواع بودجه‌ها وجود دارد اما حاضر نیستیم در این راستا خرج کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: سرنوشت جامعه اسلامی به دست سلیقه مسئولانی است که نخستین منکر خود او و در وجود او است و اگر بخواهند عمل می‌کنند و اگر نخواهند عمل نمی‌کنند.

وی افزود: اگر در مسائل امر به معروف و نهی از منکر بخواهیم انسانیت داشته باشیم باید روی این ریل حرکت کنیم و امر به معروف را در خانه‌های مردم ببریم تا آموزش کودکان از آنجا آغاز شود.

عبادی بیان کرد: اگر بخواهیم در جنبه اجرای این قضیه بایستیم بیش از اینکه امور از دست ما خارج شود باید اقدام کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز مردم از دنیا فرهنگ و جامعه عقب می‌مانند و علت آن این است که این کار را خود مردم می‌کنند و از کنار قضایا بی‌تفاوت رد می‌شوند و مورد سوء استفاده افراد قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: وقتی از ابتدا درست جلوی آن را نگرفتیم دیگر نمی‌توانیم بگیریم باید پای آن ایستاد و از مسئولان خواست در این راستا کمک کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امروزه از مفاسد پشتیبانی می‌شود گفت: آنان کسانی هستند که نسبت به امور مفید کارشکنی می‌کنند و این نتیجه کار و انتخاب خود ماست و باید بدانید که اگر سست بایستید از بین می‌روید.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار