دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان‌‌رضوی گفت: تورهای مسافرتی به مقصد مشهد در ماه مبارک رمضان به ویژه برای زائران خارجی ارزان می‌شود.
کد خبر: ۴۴۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴ 07 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی مجید فرقانی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به کمتر شدن میزان سفر در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: این موضوع فرصتی را پیش می‌آورد تا بتوان با عقد قرارداد با مراکز خدمات‌رسان در شهر مشهد تورهای گردشگری با قیمت مناسب‌تری را به ویژه برای زائران خارجی تدارک دید.

وی تصریح کرد: در حال حاضر با اتحادیه‌های مختلف در زمینه اسکان زائران نیز وارد مذاکره شده‌ایم که برای ماه مبارک رمضان نرخ‌های تابستانی خود را در نظر نگرفته و برای مسافران به ویژه افرادی که در قالب تورهای مسافرتی به مشهد عزیمت کرده‌اند نرخ‌های سال گذشته را در نظر بگیرند.

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان‌‌رضوی ادامه داد: همچنین با توجه به متنوع‌سازی قیمت‌های بلیط‌های هواپیما با اتحادیه مربوطه وارد مذاکره شده‌ایم تا برای این زمان قیمت مناسب‌تری برای مسافران در نظر بگیرند تا افراد به سفر ترغیب شوند.

فرقانی با یادآوری اینکه میزان ماندگاری در ماه مبارک رمضان برای به جا آوردن روزه باید بیش از 10 روز باشد، خاطرنشان کرد: این موضوع در واقع یک فرصت برای شهر مشهد مقدس به حساب می‌آید زیرا این میزان اقامت در واقع مدتی طولانی است که می‌تواند به رونق گرفتن سایر وجوه گردشگری نیز کمک بسیار کند.

وی افزود: در کشورهای دیگر مانند عربستان از همین مسأ له برای رونق دادن گردشگری خود استفاده می‌کنند و در شهر مشهد مقدس نیز که برنامه‌ریزی‌ها در راستای افزایش میزان ماندگاری زائر است باید از این فرصت به نحو احسن بهره برد.

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان‌‌رضوی ادامه داد: در حال حاضر نیز تمام مواردی که می‌توانند در ترغیب مسافر برای ورود به مشهد مؤثر باشد در اتحادیه‌های مربوطه در دست بررسی است و نتیجه دقیق میزان نرخ‌های خدمات گردشگری بعد از انجام مذاکرات به طور کامل اطلاع‌رسانی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار