کد خبر: ۴۷۱۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳ 02 August 2017
تابناک / پلیس گیلان از طرفداران سپیدرود رشت خواست تا حد امکان برای دیدن بازی فردا این تیم به ورزشگاه شهید عضدی رشت نروند.
 
درخواست پلیس گیلان ازهواداران سپیدرودپلیس گیلان ازهواداران سپیدرود برای بازی فردا کمتر به ورزشگاه بروند.
 
جانشین فرمانده انتظامی استان امروز با اشاره به تعمیر و بازسازی ورزشگاه عضدی رشت  و کم شدن ظرفیت این ورزشگاه گفت : فقط 5 هزار نفر می توانند برای دیدن مسابقه تیم سپیدرود رشت با سیاه جامگان مشهد به ورزشگاه شهیدعضدی بروند.
 
سرهنگ مهرداد مهرگان از طرفداران فوتبال خواست برای جلوگیری از حوادث احتمالی  تا حد امکان به ورزشگاه نروند و این مسابقه را از تلویزیون تماشا کنند.
 
وی بار دیگر تاکید کرد : سکوهای ورزشگاه شهید عضدی رشت فقط پذیرای5 هزار تماشاگرخواهد بود وبدیهی است که این ورزشگاه بیشتراز این ظرفیت ندارد.
 
جانشین فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه پلیس برای تامین امنیت تماشاگران در خیابان های منتهی به ورزشگاه شهیدعضدی رشت محدودیت ترافیکی اعمال می شود از شهروندان و طرفداران فوتبال خواست با پلیس همکاری کرده و از پارک خودرو در اطراف این ورزشگاه خوداری کنند.
مسابقه تیم های فوتبال سپیدرودرشت وسیاه جامگان مشهد در هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشور، جام خلیج فارس ازساعت 21 فردا در ورزشگاه شهیدعضدی رشت برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار