معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس در فیروزآباد گفت: مسائل اقتصادی و آسیب‌های اجتماعی یکی از دغدغه‌های بزرگ کشور و نظام است که به‌شدت در مرتفع شدن آن تأکید شده است.
کد خبر: ۴۷۲۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱ 04 August 2017

تابناک فارس به نقل از خبرگزاری فارس :هادی پژوهش جهرمی  در جلسه شورای اداری شهرستان فیروزآباد که با حضور امام‌جمعه، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری و دیگر مسئولان شهرستان در سالن اجتماعات آموزش‌وپرورش برگزار شد با اشاره به تبریک دهه کرامت و ولادت علی ابن موسی‌الرضا (ع) اظهار داشت: با عملکردی که در شهرستان وجود دارد به‌وضوح می‌توان وحدت و همدلی را میان مدیران شهرستان به‌وضوح مشاهده کرد.

وی افزود: وحدت و همدلی که در شهرستان حکم است نعمتی خواهد بود که باید قدر دانست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس ادامه داد: فهم و درک مسئولان و فرماندار شهرستان در این هماهنگی و خدمات به مردم و تأثیر آن در سایه آرامش برنامه و خدمات‌دهی را با یک بازدهی بهتر می‌توان انجام داد.

پژوهش اضافه کرد: قدردانی مدیران و مسئولان از مردم در قالب خدمات‌دهی انجام که با تکریم ارباب‌رجوع ارائه می‌شود.

وی گفت: امروز نخستین روز از آغاز کار دولت دوازدهم است و باید نسبت به دور چهار سال پیش مسئولان با تلاش و همت بیشتری خدمت‌رسانی کنند.

پژوهش ابراز داشت: برنامه دستگاه‌های اجرایی هر شش ماه یک‌بار رصد و با گزارش از برنامه‌های انجام‌شده اعتبار خوبی برای آن مبحث تخصیص داده می‌شود.

این مقام مسؤول گفت: مسئولان باید از روزمرگی درآیند و با ایجاد برنامه و راهکار لازم اهداف دولت و نظام را پیش ببرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: زمینه اشتغال در شهرستان فیروزآباد نسبت به شهرستان‌های هم‌جوار مطلوب و بستر فراهم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس در پایان تصریح کرد: بستر اشتغال‌زایی به‌واسطه بارندگی سال اخیر، ایجاد سد و آثار باستانی و گردشگری در شهرستان فراهم‌شده و باید مردم بادانش و برنامه‌ریزی کسب کار و درآمد را به سمت شهرستان باز کنند.

سپس در ادامه امام‌جمعه شهرستان فیروزآباد اظهار داشت: سیاست، رفتار مردم، کار و تلاش، خوب فهمیدن و خوب عمل کردن باید با اخلاص باشد و در صورتی انسان می‌تواند موفق باشد که با اخلاص اطلاعات را تحلیل کند.

وی افزود: دانش انسان اگر با اخلاص نباشد تبدیل به جهل تیرگی می‌شود.

حجت‌الاسلام سید عزیزالله هاشمی‌زاده در پایان بیان داشت: گاهی پذیرش و گاهی سکوت در بعضی مسائل باید با اخلاص و برای خداوند باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار