در پی اتفاقات کنفرانس پس از بازی تیم های تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران که مربوط به سوال خبرنگار این رسانه (موحد، خبرنگار تابناک تبریز) از برانکو مبنی بر تاثیر عنصر شانس در پیروزی این تیم و پخش این ویدیو در فضای مجازی بود، لازم به توضیح است که ایشان(آقای عادل جعفر موحد) یکی از پیشکسوتان خوشنام عرصه مطبوعات و رسانه استان هستند و در هفدهمین دوره لیگ برتر فوتیال زحمت خبرنگاری مجموعه تابناک تبریز را بر عهده دارند.
کد خبر: ۴۷۲۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸ 05 August 2017
در پی اتفاقات کنفرانس پس از بازی تیم های تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران که مربوط به سوال خبرنگار این رسانه (موحد، خبرنگار تابناک تبریز) از برانکو مبنی بر تاثیر عنصر شانس در پیروزی این تیم و پخش این ویدیو در فضای مجازی بود، لازم به توضیح است که ایشان(آقای عادل جعفر موحد) یکی از پیشکسوتان خوشنام عرصه مطبوعات و رسانه استان هستند و در هفدهمین دوره لیگ برتر فوتیال زحمت تهیه خبر و گزارش مجموعه تابناک تبریز را بر عهده دارند.


 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسین
|
-
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۵
آقای موحد از خداوند متعال برای جنابعالی و خانواده محترم صحت بدن و خوشی و خرمی خواهانم. که همچنین خبرنگارانی در جامعه ایرانی هنوز قد اعلم میکنند.چه بسیار کمند مثل جنابعالی.امیدوارم در مراحل زندگیتان همیشه سر بلند باشید.تیم پیروزی از دولت گرفته تاوزیر. فدراسیون. دپارتمان.داوران.صدا وسیمای ایران....همه چی داره.ولی مثل اینکه این همه شانس هم میاره-اجالبه ازخودشون هم سوال میشه .انگار میکنن.واقعن بسی فکر کردن داره-جالبه دو روزه سوال شمارو مخصوصا" اخبار ورزشی شبکه متفاوت سوژه خود قرار داده ان .بلاخره اینجانب دکتر حسین محمدزاده کار و سوال آقای موحد را مورد تحسین قرار می دهم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :