سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: بعد از رفتن برق، تراکتورسازی از این فرصت نهایت استفاده را بردند.
کد خبر: ۴۸۲۵۱۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۳ 22 August 2017

علی دایی، سرمربی تیم فوتبال سایپا پس از شکست 2 بر صفر برابر تراکتورسازی در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: 

فکر می‌کنم این بازیحق ما نبود که بازنده باشیم. شرایط طوری شد که باختیم. نیمه اول تراکتور حتی یک موقعیت هم نداشت، اما بعد از اینکه برق رفت و آمد تیم آنها توانست استفاده کند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا ادامه داد:‌ اشتباهات فردی ما باعث شد تا مقابل تراکتورسازی بازنده باشیم، در روزی که کمترین حق ما باخت بود نتیجه را به حریف واگذار کردیم. به هر حال به تراکتوری‌ها تبریک می‌گویم. در بازی امروز توپ‌های ما به گل تبدیل نشد و در طرف مقابل بازیکنان حریف باهوش بازی کردند و با استفاده از اشتباهات ما توانستند به گل برسند.

دایی عنوان کرد:‌ بعد از بازی با استقلال بسیار به بازیکنانم تأکید کردم که دچار غرور نشوند اما به هر حال فوتبال همین است و امروز این نتیجه برای ما رقم خورد.

وی در خصوص وقفه‌ای که در جریان بازی ایجاد شد، گفت: این وقفه باعث شد بازیکنان ما نتوانند روند خوب خود را حفظ کنند اما در مقابل تراکتوری‌ها از فرصت استفاده کردند و توانستند به گل هم برسند. وقتی آمدیم گل را جبران کنیم نتوانستیم به هدف‌مان برسیم و در این راه موفق نبودیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در پاسخ به این سؤال که آیا بهتر نبود در  این مسابقه از ایوب کلانتری به جای قلی‌زاده استفاده می‌کردید، عنوان کرد: شما بازی را دیدید؟ من باید نظر بدهم که چه بازیکنی در زمین باشد. قلی‌زاده از روزهای خوب خود کمی فاصله داشت اما شک ندارم که دوباره به روزهای اوج خود برمی‌گردد. این فراز و نشیب‌ها در فوتبال طبیعی است اما در مجموع ما باید تلاش کنیم اشتباهات خود را کم کنیم.

دایی در مورد تعطیلی لیگ نیز گفت: مسلماً تلاش خواهیم کرد اشتباهات خود را شناسایی و برطرف کنیم باید تمرینات خوبی داشته باشیم و از این تعطیلات به نحو احسن استفاده کنیم و از اتفاقات گذشته درس بگیریم.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهدى
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۱
سلام. تو اين گزارش كه چيزى نيومده كه بازيكنه تراكتور سالها اين گل رو فراموش نميكنه. ولى اگه گفته هم باشه مطمئنا يه هفته بيشتر اين گل ياد محمدرضا نخواهد ماند چون يه بازيه ديگه بعد تعطيلاته ليگ باز گل ميزنه بهترشم ميزنه.....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار