به گزارش خبرنگار ما ، کارگاه آموزشی فیلم های 100 ثانیه ای با عنوان « از ایده تا تولید» به همت حوزه هنری آذربایجان شرقی و با همکاری انجمن فیلم استان و انجمن سینمای جوانان در محل مجتمع فرهنگی هنری 22 بهمن تبریز برگزار شد.
کد خبر: ۴۸۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۲ 17 June 2015

معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان آذربایجان شرقی گفت: کارگاه فوق به منظور نقد و بررسی تولیدات استانی با حضور هادی مقدم دوست (فیلمنامه نویس و كارگردان) و بهنام بهادری ( دبیر كمیته آموزش و بین الملل جشنواره فیلم 100) با حضور علاقمندان به تولید فیلم های کوتاه 100 ثانیه ای برگزار شد.

جواد کریم نژاد افزود: در این کارگروه که در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد ابتدا فیلم های 100 ثانیه ای برگزیده شده در دوره های قبل به نمایش درآمد و بعد از نقد و بررسی حاضرین در کارگاه به بیان نکته نظرات خود پرداختند.

وی با بیان اینکه این كارگاه با هدف شناسایی و پرورش هنرمندان مستعد و آشنایی فیلمسازان با ماهیت جشنواره تشكیل شده بود، اظهار داشت: صحبت از ایده و نحوه تبدیل آن به داستان و چگونگی شخصیت پردازی در فیلم های 100 ثانیه ای محور اصلی کارگاه فوق بود.

گفتنی است، جشنواره فیلم ۱۰۰ یكی از محافل نوین سینمایی است كه نقش مهمی در ترویج و توسعه آثار و نیز كشف استعدادهای تازه دارد. در بخشی از این جشنواره كه « سینمای اخلاق » نام دارد، سعی شده تا با توجه به شعار دائمی جشنواره از هنرمندانی كه نقش بسزایی در ارتقاء سینمای ایران با مضامین اخلاقی و انسانی داشته اند تجلیل شود تا هر سال این روند ادامه پیدا كند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :