تیم برق جدید فارس در مرحله سوم جام حذفی فوتبال کشور به مصاف تیم سیاه‌جامگان مشهد می‌رود.
کد خبر: ۴۹۱۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲ 08 September 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:در چهارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور، ساعت 18 و 10 دقیقه فردا شنبه 18 شهریورماه تیم برق جدید شیراز به مصاف سیاه‌جامگان مشهد می‌رود.

نارنجی‌پوشان شیرازی در حالی گام به این مرحله از رقابت‌های جام حذفی گذاشتند که با انصراف تیم شموشک نوشهر در مرحله دوم روبه‌رو شده و بدون دغدغه راهی مرحله بعدی شدند.

برقی‌ها که تجربه بازی مقابل سیاه جامگان را دارند، پیش از این و در اردوی پیش فصل مسابقات لیگ دسته اول در مشهد دیدارهایی را با تیم سیاه جامگان برگزار کرده و با شناختی که از این تیم دارند می‌توانند بازی به مراتب بهتر و جذاب‌تری را به نمایش بگذارند.

سرمربی تیم برق جدید فارس پیش از این و در گفت‌وگویی از آمادگی تیمش برای حضور برابر تیم سیاه جامگان خبر داده و گفته بود: جام حذفی را جدی گرفته‌ایم و برای صعود به مراحل بالاتر تلاش می‌کنیم؛ مهم‌ترین اصل برای ما این است که در این مسابقات بازیکنان ما در بازی‌های رسمی محک‌ جدی خورده و آبدیده می‌شوند.

داوود مهابادیی با اشاره به اینکه برای پیروزی به مشهد می‌رویم، افزوده بود: چند بازیکن جدید را جذب کرده‌ایم و قطعاً در طول مسابقات آینده شرایط تیم ما بهتر و بازیکنان نیز هماهنگ‌تر می‌شوند.

به گفته وی در طول تمام مسابقات لیگ و جام حذفی از عملکرد شاگردانم راضی هستم و در 2 بازی برابر ملوان و شهرداری ماهشهر که بازی را واگذار کردیم اصلاً مستحق شکست نبوده و حداقل باید در آن دیدارها با تساوی میدان مسابقه را ترک می‌کردیم.

برقی‌ها ساعت 17 امروز جمعه پس از انجام آخرین تمرین خود در شیراز به مشهد عزیمت کرده و برای رویارویی در مرحله سوم جام حذفی برابر تیم سیاه جامگان مهیا می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار