رییس کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری نکا
مسئولین دستگاههای اجرایی و دست اندر کاران جامعه کسب و کار در این شهرستان می بایست با تکیه بر خرد جمعی و همکاری و تعامل سازنده زمینه تقویت تولید و توسعه اشتغال را فراهم نمایند، تا از این طریق ضمن ایجاد فرصت های شغلی برای متقاضیان کار نرخ بیکاری در شهرستان کاهش یابد .
کد خبر: ۵۰۰۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹ 28 September 2017

به گزارش تابناک مازندران، فرماندار نکا در گفتگویی اظهار داشت : مسئولین دستگاههای اجرایی و دست اندر کاران جامعه کسب و کار در این شهرستان می بایست با تکیه بر خرد جمعی و همکاری  و تعامل سازنده زمینه تقویت تولید و توسعه اشتغال را فراهم نمایند.

کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان تشکیل شد.

بر اساس این گزارش، کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان، به ریاست احمدی فرماندار شهرستان نکا، تشکیل شد.
 
فرماندار در این کارگروه، با اشاره به اهمیت موضوع اشتغال بیان داشت: این شهرستان با دارا بودن پتانسیل های مناسب ظرفیت بالایی برای توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال دارد.
 نماینده عالی دولت با اشاره به زیر ساختها و امکاناتی همچون خط ریلی،آب،برق و گاز ، نزدیکی به بندر و فرودگاه ، اظهار داشت: با وجود زیر ساختها در این شهرستان ، و هدایت سرمایه ها به سمت این شهرستان می توان شاهد توسعه اشتغال و تولید بود.
 
احمدی با اشاره به شعار سال که اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام دارد عنوان کرد: مسئولین دستگاههای اجرایی و دست اندر کاران جامعه کسب و کار در این شهرستان می بایست با تکیه بر خرد جمعی و همکاری و تعامل سازنده زمینه تقویت تولید و توسعه اشتغال را فراهم نمایند، تا از این طریق ضمن ایجاد فرصت های شغلی برای متقاضیان کار نرخ بیکاری در شهرستان کاهش یابد .
 

رییس کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان افزود: باید نگاه مسئولین توانمند سازی روستاییان باشد و نقش روستاها در تولید و ایجاد ارزش افزوده باید مد نظر قرار گیرد.
 
فرماندار نکا تاکید کرد : همه باید تلاش کنند تا منابع اعتباری را برای شهرستان جذب کنیم.
 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار