سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز مدعی شد تیمش می‌توانسته پیکان را مغلوب کند، اما در نهایت مقابل این تیم تن به شکست داده است.
کد خبر: ۵۱۱۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۲ 19 October 2017
 یحیی گل‌محمدی پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: سخت است راجع به مسابقه‌ای صحبت کنم که می‌توانستیم آن را ببریم و سه امتیازش را بگیریم. این دیدار، مسابقه‌ای بود که فرصت‌های خوب‌مان را به گل تبدیل نکردیم و باختیم. بازیکنان ما امروز خیلی زحمت کشیدند، اما حریف سه توپ روی دروازه ما آورد و دو گل زد. بازیکنان من امروز اشتباهات تأثیرگذاری داشتند. حق ما اصلاً باخت نبود و فکر می‌کنم فوتبال امروز روی خیلی بدش را به ما نشان داد. ما بازی را علی‌رغم شایستگی باختیم.

وی افزود: یک راهی را شروع کردیم و باید به آینده تیم امیدوار باشیم و بیشتر کار و تلاش کنیم. بازیکنان من برای بردن خیلی تلاش کردند، اما دقیقاً جایی که باید کار حریف را تمام می‌کردند، گل نزدند و جایی که نباید اشتباه می‌کردند، اشتباهات تأثیرگذاری را مرتکب شدند. ما خیلی خوب تمرین کرده و آماده بودیم، اما به‌هرحال نشد که پیروز شویم.

سرمربی تراکتورسازی با اشاره به اشتباهات عجیب بازیکنانش در دیدار مقابل پیکان، خاطرنشان کرد: بازیکنان ما بی‌تجربه هستند. آنها باید بیشتر از این میدان ببینند و بازی کنند تا تجربه به‌دست بیاورند. فکر می‌کنم این اشتباهات به دلیل نداشتن تجربه و قرار نگرفتن در این موقعیت‌هاست.

گل‌محمدی در خصوص محرومیت مهدی کیانی گفت: ما خیلی دیر متوجه این موضوع شدیم. صبح امروز (پنجشنبه) به ما گفتند که کیانی محروم است. فکر می‌کنم کارمان نسبت به قبل سخت می‌شود. باید جایگزینی برای کیانی پیدا و به بازی کردن بدون او عادت کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :