معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری همایش راهکارهای فرهنگی و هنری پیشگیری از اعتیاد سوم تیرماه جاری در تبریز خبر داد.
کد خبر: ۵۱۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۴:۱۰ 23 June 2015
به گزارش خبرنگار ما به نقل از روابط عمومی این اداره کل، 'علی محرمی' گفت: برگزاری نمایشگاه عکس اعتیاد از دوم تا هفتم تیرماه، برگزاری ایستگاه کاریکاتور کودک و نوجوان در سوم تیر، نمایش و نقد و بررسی فیلم با موضوع اعتیاد در چهارم تیر، برگزاری نمایشگاه کاریکاتور با موضوع اعتیاد دوم تا هفتم تیر، برگزاری ایستگاه نقاشی کودک و نوجوان با موضوع اعتیاد در سوم تیر، اجرای نمایش موزیکال کودک در سوم تیر، اجرای موسیقی و تقدیر از نشریات فعال در حوزه پیشگیری از اعتیاد از برنامه های جنبی این همایش محسوب می شود.

محرمی، اعتیاد را یک بیماری زیست شناختی، روانشناختی و اجتماعی عنوان کرد که مسایل فرهنگی از مهمترین علل ایجاد زمینه برای بروز این ناهنجاری اجتماعی محسوب می شوند.

وی افزود: در مقابل ساختار فرهنگ در برنامه های وسیع پیشگیری از این معضل نیز سهم به سزائی دارد؛ زیرا که ارائه مفاهیم اجتماعی و فرهنگی با زبان هنر و گسترش آموزه های ارزشمند در سطح جامعه از راه آموزش و ترویج، می تواند منتج به نهادینه شدن و وجه عملی یافتن آن شود.

همایش راهکارهای فرهنگی و هنری پیشگیری از اعتیاد با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز، مرکز بهداشت استان آذربایجان شرقی، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و انجمن های فرهنگی، هنری و ادبی استان برگزار می شود .

همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر، همایش راهکارهای فرهنگی و هنری پیشگیری از اعتیاد سوم تیرماه جاری ساعت 18.30 در محل مجتمع سینمایی 22 بهمن تبریز برگزار می شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :