سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: دیکر جا برای باختن نداریم و فردا با تمام وجود مقابل سیاه‌جامگان بازی خواهیم کرد.
کد خبر: ۵۱۸۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲ 01 November 2017
به گزارش تابناک : عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی استقلال خوزستان – سیاه‌جامگان، اظهار داشت:
دیگر جا برای باختن نداریم و فردا با تمام وجود بازی خواهیم کرد. ما می‌خواهیم امتیازات لازم را کسب کنیم. بچه‌های تیمم لیاقت‌شان را در جام حذفی نشان دادند و من فکر می‌کنم که می‌توانیم دوباره به روز‌های خوب‌مان بازگردیم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص بازی فردای این تیم مقابل سیاه‌جامگان مشهد نیز گفت:
بازی فردا یک مأموریت ویژه برای ماست، چراکه این بازی شش امتیازی است و می‌توانیم از بازی مقابل سیاه‌جامگان کم کم خودمان را در جدول بالا بکشیم.
عبدالله ویسی همچنین خاطر نشان کرد:
متأسفانه در تیم ما روح و روان وجود ندارد و در ضربات آخر و در کل مجموعه ما با روح و روان بازی نمی‌کنند، اما ما سعی کردیم با صحبت کردن با بچه‌ها تیم را از نظر شرایط روحی و روانی بهتر کنیم. به نظرم اگر دو برد به دست بیاوریم, شرایط‌مان خوب می‌شود. متأسفانه تابه‌حال شرایط خوبی نداشتیم و من امیدوارم از این بازی شرایط‌‌مان خوب شود.
عبدالله ویسی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه تیم شما در ابتدای فصل عملکرد خوبی داشت و چه اتفاقی افتاده که الان در این جایگاه قرار گرفته است, توضیح داد:
این موضوع برمی‌گردد به مسائلی که از سال قبل به وجود آمد. در ابتدای فصل مقداری پول به تیم تزریق شد، اما دوباره اوضاع بدتر شد و در ادامه دیگر بچه‌ها آن اعتماد اول را نداشتند، وگرنه ما در سه هفته‌ اول جایگاه بالایی داشتیم که کار دوباره خراب شد.





منبع : پارس فوتبال 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار