دو سکانس متفاوت از تراکتور
تیم تراکتورسازی تبریز با اینکه توانست در جام چهارجانبه شهدا قاطعانه قهرمان شود و لی در 4 مسابقه قبلی خود در لیگ برتر نتوانسته به پیروزی برسد.
کد خبر: ۵۲۷۵۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸ 21 November 2017
گل محمدی با تراکتورسازی این فصل فراز و نشیب زیادی را تجربه میکند از برگشت های دقایق پایانی و قهرمانی در جام شهدا و نبردن در 4 هفته لیگ برتر!
 
 
تراکتور بعد از بردن گسترش فولاد در تبریز در 4 بازی گذشته خود فقط دو امتیاز از دو تساوی مقابل ذوب آهن و پارس جنوبی جم کسب کرده و در مقابل سپاهان و پیکان تن به شکست داده است.
 
چه دلایلی میتوان باعث این همه فراز و نشیب تراکتور شود؟

1- دست بسته یحیی: تراکتور با محرومیتی که فیفا برای این تیم در نظر گرفت و مانع از جذب بازیکن جدید شد از یک طرف و مصدومیت و محرومیت بازیکنان سرخپوش از طرف دیگر باعث شد تا در همه مسابقات اخیر دست یحیی گل محمدی خالی بماند. با این وجود جوانان تراکتورسازی نشان دادند می توانند روزهای خوبی را برای تیم رقم بزنند و باعث امیدواری خیلی ها شدند.

یکی از نقاط ضعف تراکتور در خط دفاعی و دروازه بان این تیم است که بسیار ناهماهنگ در دیدارهای لیگ برتر ظاهر شده اند. برای مثال در دیدار روز گذشته تراکتور مقابل سپاهان هر سه گل سپاهان از وضعیت آشفته خط دفاع و دروزاه بان تراکتور به ثمر رسید.تراکتورسازی این فصل با 15 گل خورده جزو ضعیفترین خطوط دفاعی لیگ برتر هستند.
 
2-محرومیت بدموقع کاپیتان: محرومیت دوماهه مهدی کیانی توسط کمیته اخلاق فدراسیون در یکی از بدترین زمان فصل اتفاق افتاد .این محرومیت هم از لحاظ روحی به تراکتور آسیب وارد ساهت و هم از لحاظ فنی!
کیانی که یک تنه محور میانی تیم را به خوبی در اختیار میگرفت و خطوط دفاعی و هجومی تیم را با حضور خود به هم مربوط میساخت در این چند بازی غیبت او کاملا تیم یحیی را دچار سردرگمی درزمین کرده است.
 
  3- مشکلات روحی:یکی از پارامترهای مهم در ارائه بازی برتر در زمین آماده سازی روحی بازیکنان تیم است.تیم یحیی به یک ریکاوری روحی نیازمند است تا بازیکنان این تیم گذشته و مشکلات را رها کنند. مشکلی که دیروز در مصاحبه بازیکنان بعد از بازی به چشم خورد. به نظر میرسد بازیکنان تمرکز لازم را جهت پیاده سازی تفکراتن یحیی در بازی گذشته را نداشتند.
 

 در مجموع یحیی امیدوار است با در چند بازی مانده به نیم فصل بتواند امتیازات خوبی را با رسیدن کاپیتان کسب کند تا در نیم فصل بتواند با جذب بازیکنان در خطوط دفاعی و دروازه بان و مهاجم مشکلات تراکتور را در ادامه لیگ و رقابتهای آسیایی رفع کند.
 
محمد کاظم پور

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :