پیش بازی صنعت نفت آبادان- تراکتورسازی تبریز
تراکتورسازی در آخرین دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر، فردا مهمان تیم صنعت نفت آبادان است.
کد خبر: ۵۳۱۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴ 30 November 2017
به گزارش تابناک تبریز، هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران با دیدار تراکتورسازی تبریز با تیم صنعت نفت آبادان به اتمام می رسد.
 
تراکتور در مسیر برد
 
این دیدار که روز جمعه از ساعت 16:45 دقیقه آغاز خواهد شد با زمان قرعه کشی جام جهانی روسیه همزمان شده و فوتبال دوستان یک چشم به آبادان خواهند داشت و یک چشم به مسکو!
 
تراکتورسازی تبریز که پس از 4 هفته ناکامی توانست در دیدار مقابل سپیدردود به برتری برسد در دیدار فردا نیز مقابل صنعت نفتی که در خانه خوب امتیاز میگیرد به دنبال تداوم برد است.
 
تراکتور نیز در خارج از خانه این فصل بهتر نتیجه گرفته و پدیده و سایپا را در بیرون از خانه شکست داده است.
 
نفت با فراز
 
 نفت آبادان که با فراز کمالوند نتایج قابل قبولی گرفته اما هرچند هر از گاهی فراز از جدایی از نفتی ها سخن می گوید! کمالوند که توانسته از کرار جاسم عراقی که روزی در همین تراکتورسازی بازی سازی میکرد به خوبی بازی بگیرد و برتری خود را در هفته گذشته مقابل سپاهان نیز مدیون این بازیکن عراقی است در دیدار فردا نیز روی این بازیکن حساب ویژه ای باز کرده است.
 
ضعف تراکتور
 
تراکتورسازی که از ضعف خط دفاعی و دروازه بان بسیار ضربه دیده است باید در دیدار فردا نیز با کاهش خطوط هافبک و دفاع از شوت های خارج از محوطه جریمه جلوگیری کند. جایی که صنعت نفت گل های زیادی را از روی ضربه های ایستگاهی و شوت های بیرون محوطه جریمه به ثمر رسانده است.
 
یحیی در این دیدار باید همانند تاکتیک کریمی در گسترش به مصاف صنعت نفت برود. جایی که گسترش یکی از دو باخت خانگی این تیم را رقم ساخته است. ابتدا دفاع چند لایه و استفاده از تک موقعیت های بدست آمده.
 
تراکتور در این دیدار شریفی و کیانی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.
 
محمد کاظم پور
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :