ورزش3:از اطراف ذوب آهن شنیده می شود 3 بازیکن کلیدی این تیم در نیم فصل برای گذراندن سربازی به تراکتورسازی خواهند پیوست.
کد خبر: ۵۳۲۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹ 02 December 2017
دانیال اسماعیلی فر، مهدی مهدی پور و احسان پهلوان 3 بازیکن مطرح و ثابت ذوب آهن هستند که در تیررس تراکتورسازان تنها تیم نظامی لیگ برتر قرار گرفته اند. باتوجه به اینکه این دو تیم در فصل گذشته از مربیان یکدیگر استفاده کرده و رابطه ای متفاوت با سایر تیم های لیگ بین آنها برقرار است، فعلا در این باره اظهارنظر رسمی و تندی صورت نگرفته اما ذوبی ها به شدت بابت این مساله از بازیکنان و البته ساز و کار منجر به جدایی ستارگان جوانشان ناراحت و عصبانی هستند.

دیروز بعد از شکست سنگین مقابل پرسپولیس حتی بخشی از این باخت به عدم تمرکز این بازیکنان نسبت داده شد، بازیکنانی که سال گذشته ستاره تیمشان بودند اما امسال کم اثر و دور از فرم بازی می کنند که شاید دلیل این مساله اشتیاق آنها به جدایی از ذوب آهن باشد.


در این زمینه باید منتظر اعلام موضع رسمی ذوب آهنی ها، امیر قلعه نویی و سعید آذری بود.
 
 
ترابی: یک سال دیگر برای سربازی وقت دارم

هافبک سایپا که این روزها صحبت رفتن به تراکتورسازی و خدمت سربازی‌اش مطرح است می‌گوید تا پایان فصل در سایپا خواهد ماند و یک سال دیگر برای سرباز شدن فرصت دارد.

مهدی ترابی درباره جدایی از سایپا و پیوستن به تراکتورسازی  می‌گوید: اصلا چنین چیزی مطرح نیست و تا سال آینده وقت دارم تا در سایپا بازی کنم. اکنون خدمت برایم مهم نیست و در خدمت سایپا هستم. تا آخر سال با این تیم قرارداد دارم و بعد از جام‌جهانی یک تصمیم خوب خواهم گرفت.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۱
خب آخه اگه این 3 نفر رو گرفتیم عالیشاه و یک گلر هم گرفتیم که سهمیه خرید بازیکنمون تقریبا تموم میشه ما که نمیخوایم به دسته یک سقوط کنیم به جز گلر خوب و عالیشاه فقط 4 بازیکن دیگه میشه گرفت در حالی که تراکتور 8 تا بازیکن باکیفیت دیگه لازم داره خب یعنی هر بازیکنی که میگیریم کیفیتش 2 برابر یک بازیکن تاپ باشه اینا نصف کیفیت یک بازیکن تاپ رو دارن این طوری سقوطمون حتمیه برید 4 تا بازیکن خارجی عالی بگیرید بابا اینا چین؟؟
درثانی پست هاشون هم باید به تیم ما بخوره ما دفاع چپ و دفاع وسط و پلی میکر و مهاجم نوک لازم داریم همینطور دیمی که نمیشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار