کد خبر: ۵۳۳۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹ 04 December 2017
مدیر رسانه‌ای تراکتورسازی، گفت: ظاهرا سال گذشته جذب بازيكن سرباز اخلاقى بوده ولى امسال بعد از دو پنجره محروميت اگر تراكتورسازى بازيكن سرباز جذب كند عمل ناشايستى انجام شده است.

محمدجواد پاینده،‌ در مورد بحث جذب بازیکنان سرباز، گفت: سیاست باشگاه تراکتورسازی کاهش وابستگی به بازیکنان سرباز است اما هواداران ما به خوبی شرایط فعلى را درک می‌کنند و می دانند ما با توجه به محرومیتی که با آن مواجه بودیم چاره‌ای جز استفاده از بازیکنان سرباز یا بازیکن آزاد در نیم فصل نخواهم داشت. بازیکنان باکیفیت زیادی در نیم فصل پیدا نمى‌شوند که با تیمی قرارداد نداشته باشند. به همین خاطر تنها راه حل ما برای بستن تیمى قدرتمند جذب بازیکن سرباز است.

وی افزود: از برخی جوسازی‌ها که در این روزها شکل می‌گیرد متعجب هستیم، این فضاسازی‌ها درمورد پیوستن بازیکنان سرباز به تیم تراکتورسازی است که به هیچ وجه اتفاق جدیدی نیست. سال گذشته در زمان حضور امیر قلعه‌نویی ، هادی محمدی و بهرامی دو بازیکن ذوب آهن بودند که به عنوان بازیکن سرباز به تراکتورسازی آمدند. در نیم فصل لیگ سال قبل در شرایطی که تراکتورسازی در رقابت نزدیکی با پرسپولیس بر سر قهرمانی به سر می‌برد با درخواست و تصمیم مستقیم سرمربی تیم، احمد نوراللهی و امید عالیشاه دو بازیکن اصلی پرسپولیس به تراکتورسازی پیوستند. ظاهرا سال گذشته جذب بازیکن سرباز اخلاقى بوده ولى امسال بعد از دو پنجره محرومیت اگر تراکتورسازى بازیکن سرباز جذب کند عمل ناشایستى انجام شده است. امسال هم بازیکنانی به جمع ما اضافه خواهند شد که سرباز هستند،‌ در واقع ما به دنبال جذب بازیکنانی هستیم که سرباز هستند و به جز حضور در یک تیم نظامی راه حلی برای فعالیت در عرصه فوتبال ندارند. اگر ما این بازیکنان را جذب نکنیم آنها براى پیوستن در سایر تیم‌های نظامی باید در لیگ دسته اول به میدان بروند. همه ما تابع قانون هستیم و این میزان اعتراض برای جذب بازیکن سرباز بسیار عجیب است.

مدیر رسانه اى باشگاه تراکتورسازی درباره شایعه پیشنهاد میلیاردی برای جذب بازیکنان، اظهار داشت: موضوع ارائه پیشنهاد میلیاردی از سوی باشگاه تراکتورسازی به هر بازیکنی در این مقطع کذب محض است به طور قطع این مسئله را تکذیب می‌کنیم. اگر افرادی که این مسائل را مطرح می‌کنند مستنداتی دارند باید آن را ارائه کنند چرا که چنین چیزی کذب محض است. سیاست باشگاه کاهش هزینه‌ها است و ما به هیچ وجه چنین پیشنهاد میلیاردی به بازیکنی نداشتیم چه برسد به اینکه بخواهیم این پیشنهاد را به بازیکن سرباز بدهیم.

وی افزود: باشگاهی که در یک نیم فصل یازده میلیارد از بدهی‌ها را پرداخت کرده بدون شک با فشار مالی زیادی روبرو شده و به دنبال کاهش هزینه‌ها خواهد بود. با این وجود می‌خواهیم با یک عملکرد مناسب و دقیق تیم را به خوبی تقویت کنیم.جذب بازیکنان با نظر مستقیم یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم انجام خواهد شد تا به الان هیچ بازیکنی به تراکتورسازی نپیوسته اما درخواست‌های زیادی از سوی بازیکنان سرباز داشتیم که قصد دارند به تراکتورسازی بیایند. بدون شک در باشگاه تراکتورسازی این ظرفیت و تعداد سهمیه وجود ندارد که بتوانیم از همه این بازیکنان استفاده کنیم. می‌توانم نام بازیکنان زیادی را ببرم که در این نیم فصل چاره‌ای جز پیوستن به یک تیم نظامی ندارند. آنها با جدیت درخواست دارند به تراکتورسازی بپیوندند ولی با ظرفیت موجود این امکان فراهم نیست.

پاینده در ادامه تاکید کرد: سیاست باشگاه تراکتورسازی در جذب بازیکن جدید، دوری از هیاهو و جذب بازیکنان مورد نیاز با آرامش است. براساس نیازهای باشگاه اقدام می کنیم و دنبال هیاهو نخواهیم بود. برخلاف ادعاهای مطرح شده هزینه‌ سنگینی در نیم فصل انجام نخواهد شد.نگاه مشترک و خیلی خوبی بین مدیریت و کادر فنی باشگاه در این زمینه وجود دارد و مى خواهیم با هزینه معقول تیم را تقویت کرده و آماده حضور در رقابت‌های آسیایی شویم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
یاشار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
آقای قلعه نویی عملکرد ضعیفش را مذاکره سریازان با تراکتور اعلام کرده من سوال دارم چطور سربازانی که می دانند نیم فصل از تراکتور می روند روز بروز بازیشان بهتر می شود.؟بقیه بازیکنان ذوب آهن که کیفیت گذشته را ندارند چی ؟مرتضی تبریزی را کی هوایی کرده است
علی
|
United Arab Emirates
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۶
اقا من اصن کاری به ذوب و سپاهان و غیره ندارم و طرفدار دو اتیشه تراکتورم..ولی این که یه باشگاه به هر دلیل سه چهارتا بازیکن از دست بده اونم نیم فصل اصلا خوب نیست کما اینکه یه باشگاه دیگه این سه چهار تا رو بگیره..تراکتور ما انقدر بزرگ هست که تمام بازیکنا ارزوی بودن در تراکتور رو بکنن و نیازی به گرفتن سه سرباز از ذوب اهن نبود.. انصافا من اینکارو قبول ندارم.امیر قلعه نویی هر چقدرم بد باشه خیلی معرفت داره اول فصل هیچ بازیکنی از تراکتور نگرفت.یاشاسین تیرختور یاشاسین اذربایجان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار