کد خبر: ۵۳۴۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲ 06 December 2017
 به گزارش تابناک تبریز، با توجه به اتمام محرومیت تراکتورسازی از نقل و انتقال بازیکنان؛ این تیم میتواند خواسته های یحیی گل محمدی را برآورده کند.
 
اخبار نقل و انتقالات بازیکنان را در زیر مرور میکنیم
 
طیبی در راه تراکتور
تیم تراکتورسازی قبل از پایان نیم فصل اول مذاکراتش با بازیکنان مورد نظر خود را آغاز کرده و تابه حال موفق شده نفراتی را به جمع خود اضافه کند. از این رو تراکتوری ها تا به حال مهدی مهدی پور، دانیال اسماعیلی فر و احسان پهلوان 3 بازیکن ذوب آهن، قائم اسلامی خواه هافبک تیم بادران و امید عالیشاه را به جمع نفرات خود اضافه کردند. آنها همچنین یک گلر برزیلی را نیز زیر نظر دارند که احتمالا طی روزهای آینده شاگرد یحیی گل محمدی خواهد شد.


یکی از پست هایی که تراکتورسازی در آن به جذب بازیکن توانمند نیاز دارد، مدافع وسط است. با توجه به اینکه هادی محمدی در ابتدای فصل رباط پاره کرد و خالد شفیعی نیز همان زمان از این تیم رفت، حالا یحیی گل محمدی قصد دارد یک مدافع وسط خوب را به جمع تیمش اضافه کند.


در این محمد طیبی مدافع سابق تیم استقلال خوزستان که در ابتدای فصل بعد از عقد قرارداد با پارس جنوبی جم راهی قطر شد و پیراهن تیم القطر را برتن کرد، مد نظر یحیی گل محمدی است. طیبی اگرچه با القطر قرارداد دارد؛ اما در این تیم روزهای چندان خوبی را سپری نکرد و بدش نمی آید برای ادامه فوتبالش به ایران برگردد.


مسئولان تراکتورسازی از چند روز قبل با طیبی وارد مذاکره شده اند و احتمال اینکه کاپیتان تیم القطر طی روزهای آینده با تیم تبریزی به توافق برسد، کم نیست.


باید منتظر ماند و دید ادامه مذاکرات مسئولان تیم تبریزی با طیبی چطور پیش می رود و او می تواند رضایت باشگاه قطری را برای بازگشت به فوتبال ایران بگیرد یا خیر.

 
 
 مهدی ترابی در سایپا ماندنی شد
پیش از شروع لیگ هفدهم شایعاتی مبنی بر جدایی مهدی ترابی از سایپا و لژیونر شدن یا رفتن به یکی از تیم‌های پُر طرفدار پایتخت شنیده می‌شد؛ اما او قراردادش با نارنجی پوشان را تمدید کرد و در جمع شاگردان علی دایی باقی ماند.

طی هفته‌های اخیر گفته می‌شد مهدی ترابی یکی از ورودی‌های قطعی تراکتورسازی در نیم‌فصل خواهد بود و او برای سپری کردن خدمت سربازی به تیم یحیی گل‌محمدی می‌رود؛ ولی این انتقال منتفی شده و ستاره ملی‌پوش سایپا به همکاری‌اش با این تیم ادامه خواهد داد.

ترابی فعلا دانشجو است و زمان کافی برای ادامه تحصیل و پس از آن رفتن به خدمت سربازی را دارد و با این اوصاف تصمیم به ادامه حضورش در سایپا گرفته؛ ولی مشخص نیست در پایان فصل برای رفتن به تراکتورسازی اقدام می‌کند یا خیر.

  مدیرعامل سایپا اعلام کرد:
تراکتور برای جذب اخباری درخواستی نداشته است


مدیرعامل باشگاه سایپا اعلام کرد مسئولان تراکتورسازی هیچ نامه ای برای جذب محمدرضا اخباری ارسال نکرده اند .
 اگرچه مسئولان باشگاه تراکتورسازی به دنبال جذب یک دروازه بان برزیلی هستند اما شایعاتی درباره نامه نگاری سرخپوشان تبریزی با باشگاه سایپا برای جذب اخباری نیز به گوش می رسد.


رضا درویش، مدیرعامل باشگاه سایپا در این خصوص به "ورزش سه" گفت: مسئولان باشگاه تراکتورسازی هیچ درخواستی برای جذب اخباری نداشتند و هیچ نامه ای در این خصوص به دست ما نرسیده است.


وی افزود: اخباری دروازه بان باشخصیت ما است و بسیار علاقه داریم که او در جمع نفرات خود نگه داریم. بی تردید ما به حضور این دروازه بان نیاز داریم و هیچ باشگاهی چنین بازیکنی را راحت از دست نمی دهد.
 
 حضور نورافکن در تراکتورسازی منتفی شد

تیم تراکتورسازی برای تقویت خود در نیم فصل قصد دارد بازیکنان جدیدی را به خدمت بگیرد و در این راستا فعالیت هایی انجام شده است. یکی از بازیکنانی که گفته می شد مد نظر یحیی گل محمدی قرار دارد و احتمال دارد به عنوان یار سرباز به تراکتورسازی ملحق شود، امید نورافکن است.


هافبک جوان استقلال که چشم کارلوس کی روش را نیز گرفته و در اردوهای اخیر دعوت شده است، دانشجو است اما مسئولان تراکتورسازی با او صحبت هایی انجام داده بودند. با این حال حضور نورافکن در تراکتورسازی منتفی شد.


با توجه به اینکه تراکتورسازی طبق قوانین تعداد محدودی بازیکن می تواند جذب کند و تاکنون 3 بازیکن از ذوب آهن و یک بازیکن از بادران به خدمت گرفته، مسئولان این باشگاه قید نورافکن را زدند تا بتوانند سهمیه های خود را برای جذب دروازه بان و مدافع وسط استفاده کنند. ضمن اینکه عالیشاه نیز یکی از سهمیه های تراکتورسازی در نیم فصل پر خواهد کرد./ورزش 3

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار