کاپیتان تراکتورسازی از آمادگی کاملش برای حضور در ترکیب ثابت تیمش مقابل استقلال خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۵۳۶۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰ 10 December 2017
به گزارش تابناک تبریز، مهدی کیانی که 27 آذرماه دوران محرومیتش به پایان می رسد این فرصت را دارد تا بعد از مدتها تیمش را در رقابت های جام حذفی مقابل استقلال خوزستان همراهی کند. او که این روزها تمرینات پرفشاری را پشت سر می گذارد در گفتگو با  ورزش سه از شرایط تراکتورسازی در پنجره نقل و انتقالات و انگیزه هایش برای حضور پر قدرت در سه جام گفت.

 


نیم فصل کابوسی واری داشتیم


ما واقعا شرایط وحشتناکی در نیم فصل اول داشتیم. بعد از محرومیت در پنجره نقل و انتقالات کادر فنی چاره ای نداشت جز اعتماد به بازیکنان جوان که خدا را شکر خوب جواب دادند. به هر شکلی بود توانستیم نیم فصل را به پایان برسانیم، هرچند نتایج باب میل مان نبود اما با توجه به بضاعتی که داشتیم می توان از روند تیم راضی بود. در بسیاری از بازی ها مصدوم داشتیم و خودم هم از هفته دهم دیگر نتوانستم در کنار تیم باشم. اینها برای ما گران تمام شد و امتیازات مهمی را از دست دادیم.

 


حالا همه چیز دوباره شروع شده


ما همه چیز را فراموش کرده ایم و حالا در آستانه نیم فصل دوم همه چیز برای مان دوباره شروع شده است. ما در آستانه جذب بازیکنان خوبی هستیم و می توانیم به روزهای خوب آینده امیدوار باشیم. پهلوان، مهدی پور و اسماعیلی فر از ذوب آهن به ما پیوسته اند و آن طور که من شنیده ام بازیکنان تراز اولی مثل محمد طیبی و یک دروازه بان خارجی قرار است به جمع ما اضافه شوند. البته برخی تیم ها به واسطه از دست دادن بازیکنان خود اقدام به صدور بیانیه علیه ما کردند اما ترجیح می دهم در این باره چیزی نگویم چرا که همه می دانند همه مسائل کاملا قانونی بوده و مشخص است که می خواهند برای تیم ما حاشیه سازی کنند. فقط این را بدانید من با پایان محرومیتم انگیزه زیادی برای برگشت به تیم دارم و می خواهم مثل گذشته روزهای خوبی را با تراکتور تجربه کنم.  

 


در جام حذفی مدعی هستیم


قطعا در بازی با استقلال خوزستان در جام حذفی به میدان خواهم رفت و شک نکنید با حضور بازیکنان تازه واردمان می توانیم مثل سالهای قبل یک پای فینال باشیم. ما تجارب خیلی خوبی در سالهای اخیر کسب کرده ایم و خوب می دانیم چطور از اهواز یک برد ارزشمند کسب کنیم. در جام حذفی فرصت اشتباه نداریم و می دانیم که باید به مصاف تیم سخت کوش و جوانی مثل استقلال خوزستان برویم ولی ما تراکتور هستیم و این نقطه قوت ماست. هرچند ما هفته اول نیم فصل دوم را نیز با همین استقلال خوزستان آغاز خواهیم کرد و می توانیم با عبور از این تیم شروع خوب مان را استارت بزنیم. ما با جذب ستاره های مدنظر کادر فنی می توانیم در هر سه جام مدعی باشیم.

 


به جمع 6 تیم برمی گردیم


هواداران ما نیم فصل اول توقعی از ما نداشتند و می دانستند که چه شرایط سختی داریم اما حالا همه چیز تغییر کرده و می توانیم به همان تراکتوری تبدیل شویم که همه توقع دارند. در نیم فصل دوم کار خیلی سختی داریم اما شک نکنید می توانیم با ارائه بازی های همیشگی مان به جمع 6 تیم برگردیم. ما بازی های حساسی داریم و بعد از استقلال خوزستان باید در تبریز از استقلال میزبانی کنیم. بازی های ابتدایی اهمیت ویژه ای دارد و با شروع قدرتمند می توانیم روی ریل موفقیت قرار بگیریم.

 


در آسیا کم نمی آوریم


همه هم گروه های ما در لیگ قهرمانان آسیا حریفان سختی هستند. هیچ‌ تیمی ضعیف نیست و با تمام وجود پا به مسابقات می‌گذارند. با شرایط خوب تیم مان در نیم فصل در هر سه جام مدعی خواهیم بود. هواداران همیشه ما را شرمنده کردند و امیدوارم در آسیا هم همانند لیگ قهرمانان پشت تیم باشند. امیدوارم با ارائه بازی های خوب مان دوباره از گروه‌مان صعود کنیم.

امیدوارم کی روش مرا ببیند


با اینکه هفته هاست در ترکیب تیم نیستم ولی هنوز هم به زعم کارشناسان جزو موثرترین بازیکنان لیگ هستم. همیشه سعی کرده ام که بهترین عملکرد را برای تراکتور داشته باشم. در کنار دغدغه اصلی ام که موفقیت تیم محبوبم است، توقع دارم دیده شوم و لااقل آقای کی روش یک بار هم مرا ببیند. معتقدم هنوز هم بهترین هستم و می توانم مثمرثمر باشم. اگر هم به هردلیلی دیده نشوم، برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار