کد خبر: ۵۵۳۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳ 16 January 2018

به گزارش تابناک تبریز، پس از اعلام کاندیداهای باشگاه برای هدایت تراکتورسازی باشگاه و سفر آجرلو به ترکیه برای کذاکره مستقیم با دنیزلی حال خبر میرسد که مبلغ پیشنهادی باشگاه برای این مربی ترک در حدود 300 تا 400 هزار یورو است تا پایان فصل است.

 

گمانه‌زني‌ها در خصوص مبلغ قرارداد بالاي مصطفي دنيزلي يكي از محورهاي اصلي قابل بحث در هيئت ‌مديره به شرايط توافق با پيرمرد تركيه‌اي بود. توان مالي باشگاه تراكتورسازي اجازه پرداخت مبلغ ميليون دلاري به اين مربي را نمي‌داد. در اين مورد آجورلو آخرين تحولات در مذاكرات يك هفته گذشته را به اطلاع هيئت ‌مديره رساند و مدعي شد پيشنهادي كه به دنيزلي ارائه شده، تا پايان فصل و رقمي در حدود 300 تا 400 هزار يورو است كه دنيزلي تنها در صورت قبول آن اين شانس را خواهد داشت تا هدايت تراكتورسازي را در دست بگيرد. در اين راه او مي‌تواند دو تن از دستياران خود را نيز به تبريز بياورد تا در هدايت تيم كمك‌حال دنيزلي باشند.

دو طرف اختلافی بر سر مسائل مالی هم ندارند و حتی توافق اولیه در این خصوص انجام شده، اما چند موضوع دیگر در قرارداد پیشنهادی وجود دارد که مانع از توافق نهایی شده است.

 

برچسب ها: تراکتورسازی ، دنیزلی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :