نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه مردم به هیچ وجه اجازه پایمال شدن خون شهدا را نمی‌دهند افزود: امروز مردم پشت سر انقلاب هستند.مردم از انقلاب خسته نشده اند. مردم از تبعیض، رشوه و بی عدالتی خسته شده اند
کد خبر: ۵۶۰۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳ 01 February 2018

به گزارش تابناک تبریز، حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم پیش از ظهر امروز در مراسم تجدید عهد با ولایت و امامت در سالن همایش مصلای امام خمینی(ره) اظهار داشت: با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، بزرگ‌ترین پدیده در قرن بیستم به وقوع پیوست.

 

وی تصریح کرد: انقلاب ویژگی‌های منحصر به‌فردی دارد که از سایر انقلاب‌ها متمایز شده، اگر نگاهی به انقلاب‌های روسیه، فرانسه و الجزایر بیاندازیم می‌توان با مقایسه آنها به نکات مهمی رسید.دینی و مردمی بودن از ویژگی های انقلاب اسلامی است

وی متذکر شد: خدا را شاکریم در 40 سالگی انقلاب به دستاوردهای خوبی رسیده‌ایم و البته باید دستاوردها را در این ایام به مردم گفت تا بدانند انقلاب چه بوده و کجا قرار دارد و به کجا خواهد رفت.

امام جمعه تبریز ابراز کرد: در آشوب‌های اخیر دیدیم افرادی که موج‌سوار کردند، می‌خواستند از احساس پاک مردم که به مشکلات اقتصادی اعتراض داشتند،سوءاستفاده کنند ولی مردم اجازه ندادند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در ادامه تصریح کرد: مردم به افرادی که مخالف هستند و یا در خلاف انقلاب حرکت می‌کنند،اجازه موج‌سواری نمی‌دهند.

وی با تاکید به اینکه مردم ما همان مردمی هستند که ۲۹ بهمن تبریز را رقم زدند، افزود: مردمی بودن، اسلامی بودن و رهبری الهی و منحصر به‌فرد باعث پیروزی انقلاب شد و همین عوامل از جمله عوامل بقا و استمرار انقلاب شکوهمند اسلامی خواهد بود تا انقلاب ما به انقلاب حضرت مهدی(عج) متصل شود.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه اذعان داشت: با توجه به حرکت‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی،حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن باید یک حضور باشکوه بوده و مشت محکم دیگری بر دهان دشمنان باشد.

وی افزود:امیدواریم در این مراسم با بصیرت و هوشیاری کامل زمان را بیشتر درک کرده و به نحو احسن در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه شرکت کنیم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۲
بازارتبریز درحال ورشکستگی است واداره مالیاتی درحال افزایش مالیاتها وروسای اتاق اصناف در حال جلوگیری از اعتراض به حق اصناف وسفارش خودودوستان نزدیک به اداره مالیات
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :