کد خبر: ۵۶۹۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸ 21 February 2018

آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 97 در 7 گروه آموزشی و 246 کد رشته امتحانی صبح روز جمعه 4 اسفندماه 96 در 55 شهرستان مختلف کشور و 117 حوزه امتحانی برگزار می‌شود.

 کارت ورود به جلسه آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز سال 97 بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است و داوطلبان تا ساعت 24 روز پنج‌شنبه برای دریافت کارت مهلت دارند.

داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای یا اطلاعات ثبت نامی خود می‌توانند نسبت به دریافت کارت و پرینت آن اقدام کنند.

براساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 97 در 7 گروه آموزشی و 246 کد رشته امتحانی صبح روز جمعه 4 اسفندماه 96 در 55 شهرستان مختلف کشور و 117 حوزه امتحانی برگزار خواهد شد.

فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 8 صبح آغاز و درب‌های ورودی حوزه‌ها راس ساعت 7:30 بسته می‌شود بنابراین از ورود داوطلبان پس از بسته شدن درب‌ها ممانعت خواهد شد.

سطح سوالات امتحانات اختصاصی حسب مورد در حد دانش و تجربیات فارغ التحصیل دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد در هر رشته و مطابق فهرست برنامه‌های مصوب شورای عالی برنامه ریزی و با ضریب 4، آزمون زبان با ضریب یک و آزمون استعداد تحصیلی نیز با ضریب یک خواهد بود.

در زمان برگزاری آزمون به تمامی داوطلبان دو بسته نایلوتی ارائه می‌شود که بسته اول حاوی سوالات دروس اختصاصی یا دفترچه شماره یک آزمون همراه با پاسخ نامه و بسته دوم حاوی سوالات استعداد تحصیلی و زبان انگلیسی عمومی و دفترچه 2آزمون است.

داوطلبان باید نسبت به پاسخگویی به هریک از دفترچه‌های مذکور در همان پاسخنامه اقدام کنند.

تعداد دروس اختصاصی مندرج در دفترچه شماره یک آزمون مربوط به هریک از کد رشته‌های امتحانی و زمان پاسخگویی به آنها به شرح جدول مندرج در صفحه دو برگ راهنمای شرکت در آزمون خواهد بود.

دفترچه شماره 2 شامل سوالات دروس استعداد تحصیلی( 30سوال) و زبان انگلیسی عمومی (30 سوال) است و داوطلبان در مدت 90 دقیقه نسبت به پاسخگویی اقدام کنند.

تمامی دفترچه های سوال آزمون داوطلبان شخصی سازی شده شماره داوطلبی، نام خانوادگی و نام هر داوطلب بر روی جلد دفترچه درج شده است.

دفترچه‌های سوال دارای دسته‌بندی و به تناسب در انواع A، B، C و D تقسیم می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار