شهردار تبریز خبر داد؛
شهردار تبریز از برگزاری برنامه‌های متنوع ورزشی در ۵۰ نقطه از سطح شهر خبر داد و گفت: باید با همراهی اداره‌کل ورزش و جوانان، دست‌به‌دست هم داده و جایگاه ارزشمند و اصیل ورزش محلات را در سطح شهر احیا کنیم.
کد خبر: ۵۷۴۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷ 05 March 2018

مهندس ایرج شهین‌باهر در دیداری که به همراه جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر با مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان داشت، ضمن تبریک انتصاب ایوب بهتاج، بر لزوم اجرای همکاری‌های مشترک با محوریت ورزش محلات تاکید کرد.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: شهرداری تبریز در آستانه نوروز، در ۵۰ نقطه از سطح شهر برنامه‌های متنوع ورزشی به همراه تست‌ها و مشاوره‌های سلامت تدارک دیده که مقدمه مناسبی برای توسعه نشاط و سلامتی در آستانه سال جدید خواهد بود.

وی با اظهار تاسف از تخریب زمین‌های ورزشی محلات در دو دهه گذشته، خاطرنشان کرد: زمین‌های ورزشی محلات، نقش برجسته در سلامت، نشاط و استعدادیابی شهروندان در محلات داشتند، اما متاسفانه در دو دهه گذشته، این زمین‌ها تخریب، و به کاربری‌های دیگر تبدیل شده‌اند.

شهردار تبریز اضافه کرد: قشر کم‌برخوردار و طبقات پایین جامعه، طبیعی است که توانایی بهره‌مندی از سالن‌ها و باشگاه‌های اجاره‌‌ای را ندارند؛ همین امر ایجاب می کند که کارکرد گذشته ورزش محلات، با همکاری شهرداری و اداره کل ورزش و جوانان و محلات احیا شود.

وی از پیش‌بینی ایجاد ۲۰ زمین فوتبال در برنامه و بودجه سال ۹۷ خبر داد و افزود: در صورت تصویب بودجه سال ۹۷، این زمین‌ها در بافت‌های پُر و متراکم که امکانات ورزشی ندارند، احداث می‌شود.

شهین‌باهر در عین حال تاکید کرد: در کنار ورزش همگانی، توجه به ورزش قهرمانی، می‌تواند به عنوان یک امر الگوساز، پیش‌نیاز و مشوق، مورد توجه باشد.

ایوب بهتاج، مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این دیدار با قدردانی از حضور شهردار تبریز و اعضای شورای اسلامی شهر، اظهار امیدواری کرد همکاری طرفین، زمینه‌ساز توزیع مناسب خدمات ورزشی و اجرای برنامه‌های مشترک باشد.

فرج قلیزاده، علی آجودان‌زاده، عبداله تقی‌پور، فریون بابایی‌اقدم و شهرام دبیری از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز به همراه حاجی‌زاده مدیرکل ارتباطات و بین‌الملل شهرداری تبریز در این دیدار حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :