كاظم محمودى:
سرپرست تيم فوتبال تراكتورسازى در واكنش به حاشيه سازى پست اينستاگرامى سينا عشورى اظهار داشت:عشورى بازيكن تراكتورسازى است و سال آينده هم با باشگاه قرارداد دارد. بر همين اساس پرونده اين بازيكن به دليل رفتارهاى غير حرفه اى، توهين و بى احترامى علاوه بر كميته انضباطى باشگاه به كميته اخلاق نيز ارجاع خواهد شد.
کد خبر: ۵۸۰۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱ 18 March 2018

كاظم محمودى با بيان اين مطلب افزود:موضوع وضعيت سينا عشورى كاملا روشن است. سرمربى سابق تيم اقاى گل محمدى خواستار خروج نام ايشان از ليست شد من هم به خود اين بازيكن مسئله را اعلام كردم. عشورى بيش از ٤٠ روز براى معرفى تيم جديدش فرصت داشت اما هر هفته شاهد يك مصاحبه و اظهار نظر تازه از طرف اين بازيكن بوديم. يك روز مى گفت پيشنهاد ديگرى ندارم و روز ديگر مى گفت صبر مى كنم تا به تيم برگردم. روزهاى اخر نقل و انتقالات هم مدعى شد فرصتى براى انتخاب تيم جديد ندارد. در نهايت باز هم باشگاه شرايطى را به ايشان پيشنهاد كرد كه آن را نپذيرفت. با اين وجود نام عشورى در ليست داخلى و اسيايى تراكتور قرار دارد و خودش نخواست شرايط بازگشت را بپذيرد.
سرپرست تراكتورسازى همچنين گفت:تعصب و غيرت به فعاليت شبانه روزى در فضاى مجازى و مصاحبه هاى هر روزه نيست. بازيكنى كه مى بيند كارايى لازم را نداشته، در ليست مازاد كادر فنى قرار گرفته حتى حاضر نيست مبلغ قرارداد ٩٠٠ ميليون تومانى خودش را كاهش بدهد اما از غيرت و تعصب و عشق هوادار مى گويد. تعصب را بايد در ميدان عمل نشان داد نه با بى احترامى و اهانت به بزرگ ترها.


محمودى همچنين اظهار داشت:ما امسال در قبال عشورى در بسيارى از مقاطع صبورى كرديم. وقتى در اواسط فصل مجددا مجبور به انجام عمل جراحى شد با يك رفتار غيرحرفه اى اين موضوع را از رسانه ها پنهان و حتى تكذيب كرد كه بايد در همان مقطع با اين دروغگويى ها برخورد مى شد.نكته جالب توجه اين است كه عشورى ابتدا عليه سرمربى سابق باشگاه مصاحبه كرد و تا همين چند هفته پيش بارها از اجورلو تشكر كرد. حتى اعلام كرد مديرعامل باشگاه مقدمات بازگشت ايشان به تيم را فراهم كرده و از اينگونه ادعاها اما وقتى ديدند كه اين خواسته ها نتيجه اى نداد، قدردانى و تشكر جاى خودش را به توهين و بى احترامى داد.
سرپرست تراكتورسازى در پايان گفت:گذشته از تمام موضوعات فوتبالى ناراحتى من از ترويج بى ادبى و بى حرمتى به بزرگ تر است هرچند اينگونه رفتارها به خود فرد برمى گردد و طبيعتا رفتارها و ادبيات هر شخص نشان دهنده شخصيت اوست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار