نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی خطاب به حاتمی کیا :
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی خطاب به حاتمی کیا گفت: چون اثرگذار هستید مورد تاخت و تاز ضد انقلاب واقع شده‌اید.
کد خبر: ۵۸۲۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱ 23 March 2018

حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم ظهر امروز در دیدار با ابراهیم حاتمی‌کیا کارگردان فیلم و برنده سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی جشنواره فجر، با اشاره به فیلم «به وقت شام» اظهار داشت: اثر فاخر شما باعث سربلندی کشور و ملت ایران شده است.

وی تصریح کرد: چون اثرگذار هستید مورد تاخت و تاز ضد انقلابیون واقع شده‌اید.

حاتمی‌کیا نیز در این دیدار با بیان اینکه با رغبت و عشق به دیدار شما آمده‌ام، گفت: ما در سینما می‌خواهیم از ارزش‌های انقلاب و کشورمان نگهبانی کنیم، که کاری سخت است و نیاز به حمایت داریم.

وی پیش از این گفته بود، «فکر می‌کنم سال 65 یعنی 31 سال پیش که اولین فیلم خودم «هویت» را ساختم. درست با عملیات کربلای 5 مصادف بود و من باید کنار فیلم می‌ماندم و دوستانم رفتند منطقه که آن جلسه برایم خیلی سخت گذشت. پس از فیلمبرداری رفتم منطقه که برخی از دوستانم در عملیات شهید شده بودند.»

حاتمی‌کیا ادامه داد:«به وقت شام» فیلمی است که ساخته یک سرباز است، من خودم را سرباز این نظام می‌دانم و همچنان دلم می‌تپد برای بچه‌هایی که جهاد می‌کنند.

امروز جمعه سوم فروردین ماه، تبریز شاهد نخستین رویداد فرهنگی سال 97 خواهد بود و فیلم سینمایی «به وقت شام» با حضور «ابراهیم حاتمی‌کیا» کارگردان فیلم و برنده سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی جشنواره فجر اکران می‌شود.

 امروز ساعت 17 پردیس سینمایی تازه مرمت شده و مجهز قدس واقع در چهارراه شریعتی و ساعت ۱۹ سینمای تازه تاسیس «ستاره باران»، واقع در میدان جهاد (نصف راه) میزبان این مراسم فرهنگی خواهند بود و چهره‌های برجسته فرهنگی هنری تبریز در آن حضور خواهند یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار