کد خبر: ۵۹۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷ 08 July 2015
فرمانداران شهرستان های ساوجبلاغ ، نظرآباد و طالقان از مردم همیشه در صحنه استان البرز برای حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز قدس دعوت به عمل آوردند.
فرمانداران ساوجبلاغ به خبرنگار ایرنا گفت: به لطف الهی مردم روزه دار و ولایتمدار با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین، دفاع از ارزش های دینی ، انقلابی و فرزندان انقلاب در مذاکرات هسته ای اعلام خواهند کرد.
ابوالقاسم پالیزگیر اظهار داشت: روز قدس یکی از ابتکارات معمار کبیر انقلاب اسلامی است که بارقه امید در دل مردم ستمدیده فلسطین ایجاد کرد.
وی ادامه داد: روز قدس، روز نقاب برداشتن از چهره دروغین سران کشورهایی است که شعار حمایت از حقوق بشر درجهان سر می دهند اما دستانشان به خون هزاران کودک آغشته است.
پالیزگیر، روز قدس را روز تجدید بیعت با آرمان ها و ارزش های انقلابی و دینی دانست و افزود: در این روز همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان در حمایت از مردم فلسطین به صحنه می آیند .
وی بیان داشت : امسال حضور مردم ایران در راهپیمایی روز قدس، برای کشورهای قدرت طلب یک پیام ویژه در زمینه حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان نیز به همراه دارد.
پالیزگیر گفت: پیام امسال روز قدس ملت ایران همدلی و همزبانی در مسائل ملی و اتحاد با مسلمانان جهان است زیرا مردم و مسوولان ایران پاسدارارزش ها و آرمان های انقلابی و اسلامی هستند.
ی از روز قدس به عنوان یک فرصت برای به تصویر کشیدن سیل خروشان مسلمانان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین ، یمن و ... یاد کرد و ادامه داد: نمایش وحدت آفرین مسلمانان در راهپیمایی روز قدس برای قدرت طلبان پیام هشداری دارد.
حجت اله صادقی فرماندار نظرآباد گفت: با توجه به وضعیت حساس منطقه ، روز قدس امسال متفاوت از سال های گذشته است .
وی اظهار کرد: درراهپیمایی روز قدس مردم قهرمان ایران ، مظلومیت فلسطینی ها را فریاد خواهند زد ضمن آنکه بر خواسته به حق و ملی خود در زمینه برخورداری از دانش بومی
هسته ای تاکید دارند.
ادقی افزود: قدس کانون نگاه جهان اسلام است اما تلاش صهیونیست ها بر این است که افکار عمومی جهان را به مسائل حاشیه ای جلب کنند تا مردم فلسطین فراموش شوند.
وی به کشتار مردم یمن اشاره کرد وگفت: وحدت مسلمانان و همدلی آنان می تواند از بروز این فجایع جلوگیری کند که مهمترین راه حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس است.
مصطفی فراهانی فرماندار طالقان گفت: روز قدس روز انزجار از غده سرطانی اسرائیل در قلب دنیای اسلام است .
وی، روز قدس را یکی از اصلی ترین و مهمترین محورهای وحدت آفرین مسلمانان جهان در دفاع از ملت مظلوم فلسطین ذکر کرد و یادآور شد: در راهپیمایی روز قدس هر ایرانی با هر اندیشه سیاسی در صحنه حضور پیدا می کند.
زمان شروع راهپیمایی روز قدس ساعت 11صبح جمعه 19 تیرماه در سراسر کشوراعلام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار