معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس به تشریح برنامه های بنیاد استان به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر پرداخت.
کد خبر: ۶۰۹۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰ 23 May 2018

تابناک فارس به نقل از ایثار:سیدعلی محمدی اظهار داشت: به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر برنامه های مختلفی در بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس برگزار می شود.
وی گفت: دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، صدور بیانیه، برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی در حسینیه های شهدا و مراکز فرهنگی بنیاد و تبلیغات محیطی از جمله برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس به این مناسبت است.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس افزود: صبح روز سوم خرداد در مراسمی قبور مطهر شهدای استان گلباران و عطر افشانی می شود که این مراسم در شهرستان شیراز از ساعت 8 صبح پنجشنبه در گلزار مطهر شهدای دارالرحمه برگزار می شود.

محمدی بیان کرد: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر همچنین نمایشگاه و فروشگاه صنایع دستی آثار هنرمندان شاهد و ایثارگر فارس در شیراز برگزار می شود.
وی عنوان کرد: این نمایشگاه از سوم تا نهم خرداد در نگارخانه بهنگار موسسه دیباگران واقع در میدان مطهری به سمت قدوسی شرقی، ابتدای خیابان صدا و سیما، مجتمع سلطانیه برپا می شود و علاقمندان از ساعت 9 تا 12 و 17 تا 21 می توانند از آن بازدید کنند.
این مقام مسئول در ادامه همچنین از برگزاری طرح ختم قرآن با عنوان «تلاوت نور با شهدا» هدیه به امام زمان(عج) و به نیابت از شهدا خبرداد و گفت: علاقمندان برای ثبت نام و شرکت در این طرح می توانند به پایگاه نوید شاهد استان فارس به نشانی http://fars.navideshahed.com مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار