فرماندار جیرفت با اشاره به پیشرفت شهرستان جیرفت در حوزه‌های مختلف گفت: جنوب استان کرمان رتبه سوم معادن کشور را دارد.
کد خبر: ۶۱۰۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۶ 23 May 2018

احمد امینی‌روش صبح امروز در آئین تودیع و معارفه مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان کرمان با بیان اینکه کارهای معدنی بسیار بزرگی در جنوب کرمان انجام شده است اظهارداشت: جنوب استان کرمان در حوزه معدنی در کشور زبانزد و در حال حاضر جنوب کرمان رتبه سوم معادن در کشور را دارد.

وی با اشاره به اینکه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی کارهای بزرگی در جنوب کرمان انجام شده است عنوان کرد: عملکرد نظام جمهوری اسلامی در جیرفت از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون چشمگیر و قابل ستایش است.

فرماندار جیرفت با بیان اینکه توجه به جنوب استان کرمان در دوران بعد از انقلاب در کشور زبانزد است بیان کرد: در جنوب کرمان 42 اداره کل وجود دارد که کل جنوب کرمان را پوشش می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه همه ما برای استفاده از ظرفیت‌های جنوب کرمان باید تلاش کنیم تا بتوانیم آنها را محقق کنیم اظهارداشت: جنوب کرمان در همه حوزه‌ها پیشرفت قابل قبولی داشته است که این نشان از توانایی نیروهای این منطقه و ظرفیت بالای این حوزه در تمامی حوزه‌ها است.

امینی‌روش با بیان اینکه زمینه صادرات محصولات کشاورزی در این دولت محقق شده که این نشان از ظرفیت‌های خوب این منطقه است افزود: در شهرستان جیرفت طی چند ماه آینده 5 کارخانه فرآوری با ظرفیت 50 هزار تن راه‌اندازی می‌شود.

فرماندار شهرستان جیرفت با بیان اینکه نگاه ما در جنوب استان تنها در حوزه کشاورز نیست، گفت: در حوزه صنعت و معدن نیز کارهای بزرگی در جنوب کرمان انجام شده و یا در حال انجام است.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار