معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی:
معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: باید دقت کنیم در استانی هستیم که تنها 10 درصد در احیای دریاچه نقش دارو و 90 درصد در جای دیگری است که اختیاری در آنها نداریم و متأسفانه 90 درصد تأثیرات خشکی دریاچه نیز بر آذربایجان‌شرقی خواهد بود.
کد خبر: ۶۱۰۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹ 24 May 2018

محمدصادق پورمهدی ظهر امروز در نشست شورای استانی فرهنگی- اجتماعی ستاد احیای دریاچه ارومیه آذربایجان‌شرقی بابیان اینکه ما مسوولیت قبول کرده‌ایم و باید به تعهدات خود در قبال این مردم عمل کنیم، اظهار داشت: تا زمانی که خودمان کاری نکنیم، کسی برای استان گامی برنمی‌دارد، بر همین اساس باید دست‌به‌دست هم بدهیم تا بتوانیم با همکاری یکدیگر کاری انجام بدهیم.

وی افزود: در خصوص احیای دریاچه ارومیه قطعاً اگر تدابیر و برنامه‌های دولت تدبیر و امید نبود،دریاچه خیلی پیش‌ از این‌ها خشک‌ شده بود، اگر حاکمیت و استانداری به‌ عنوان نماینده به این موضوع ورود پیدا نمی‌کرد، کارها و برنامه‌های موجود را نمی‌توانستیم انجام بدهیم.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در ادامه بابیان اینکه در بحث آب تا زمانی که دوگانگی مدیریت در بخش مدیریت آن وجود دارد، وضعیت بهتر از این نخواهد بود، ادامه داد: در گذشته موضوع آب در روستاها به‌ خوبی مدیریت می‌شد اما امروز چند دستگاه متولی آب هستند و بعضاً اختلافاتی هم با یکدیگر دارند، باید در این مورد یک تصمیم اساسی گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: در آذربایجان‌ شرقی در سایه تدابیر انجام‌شده با وجود بسیاری از مشکلات، بیش از 90 درصد برنامه‌های احیای دریاچه ارومیه اجرا شده است.

پورمهدی تأکید کرد: باید دقت کنیم در استانی هستیم که تنها 10 درصد در احیای دریاچه نقش دارد و 90 درصد در جای دیگری است که اختیاری در آنها نداریم و متأسفانه 90 درصد تأثیرات خشکی دریاچه نیز بر آذربایجان‌شرقی خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار