پیام تسلیت فرمانده سپاه عاشورا درپی درگذشت پدر شهید صادق عدالت اکبری؛ حاج رضا در ایام فتنه در خط مقدم مبارزه با بدخواهان ماند
حاج رضا اکبری پس از تحمل سال‌ها دردِ بیماری و شهادت فرزند، امروز دعوت حق را لبیک گفت.
کد خبر: ۶۲۳۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲ 25 June 2018

 به گزارش تابناک تبریز، حاج رضا اکبری از یادگاران 8 سال دفاع مقدس و فرماندهان رده‌های مختلف سپاه عاشورا که بعد از شهادت پسرش مدتی در بستر بیماری به سر می‌برد امروز دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.روح حاج رضا عدالت اکبری به پسر شهیدش پیوست

 سردار عابدین خرم نیز با تسلیت درگذشت حاج رضا عدالت اکبری از مجاهدت‌های چندین ساله او در راه انقلاب و ولایت قدردانی کرد.
 

در پیام سردار عابدین خرم آمده است: خبر عروج یکی دیگر از یادگاران درخشان عرصه جهاد و شهادت، برادر عزیزمان پاسدار حاج رضا عدالت اکبری، مایه غم و اندوه فراوان گردید. 

روح حاج رضا عدالت اکبری به پسر شهیدش پیوست/

مردم انقلابی تبریز این مرد نستوه را به مجاهدت و خدمت در راه انقلاب می‌شناسند و به حق که اینگونه است. این پاسدار عزیز، عمر پرعزت خود را در راه همراهی با انقلاب و ولایت صرف کرد.

خاطراتی که جوانان و بسیجیان از این فرمانده دلاور به یاد دارند سراسر شجاعت بود که با اخلاص کامل، خود را وقف این مسیر نورانی کرد. در ایام فتنه سال‌های 78 و 88 این فرمانده بزرگ، شبانه روز در خط مقدم مبارزه با بدخواهان و فتنه انگیزان حضور داشت و به حق نقش بزرگی در خاموش کردن آن فتنه ها داشت. 

زندگی شرافتمندانه لایق اینچنین عزیزانی است که حتی در این راه از تقدیم صادق، فرزند پاسدار خویش نیز دریغ نکرد و ابراهیم وار اسماعیل خویش را به قربانگاه سرزمین شامات فرستاد تا در راه دفاع از حرم اهل بیت و مستضعفان عالم، غریبانه و در اوج عزت به جمع شهدای جبهه جهانی مقاومت پیوست.

برای آنانکه در هوای انقلاب و ولایت نفس می‌کشند عجیب نیست که در تشییع فرزند خویش با لبخند رضایت از فرزند، استوار و نستوه به استقبال پیکر خونین صادق برود. 

یادگاران واقعی مکتب روح الله اینها هستند که خم به ابرو نیاورده و مصداق واقعی "الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا" هستند. به روح این عزیز و فرزند شهیدش سلام و صلوات میفرستم و به همسر صبور و فرزندان ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند برایشان صبر مسئلت مینمایم.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :