کد خبر: ۶۲۷۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۲ 06 July 2018

یک پژوهشگر دینی درباره نوشته های یکی از نمایندگان پیشین مجلس شورای اسلامی درباره نامه قدردانی فرمانده سپاه قدس ایران از مواضع رییس جمهوری در برابر آمریکا گفت: نباید با چنین مطالبی به حیثیت نظام خدشه وارد کرد.

در پی انتشار نامه «قاسم سلیمانی» فرمانده سپاه قدس ایران به رییس جمهوری، «حمید رسایی» نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در صفحه توییتر خود نوشت: به تاریخ که نگاه می کنم. امثال اشعث کندی و ابوموسی اشعری یک عمر به امام علی (ع) خون دل دادند، یکی دوبار هم در حرف و نه در عمل، مواضع درست داشتند، اما مالک اشتر برای دست بوسی از آنها دستپاچه نشد.

در همین پیوند، «ناصر نقویان» امروز (جمعه) در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این ادعاها مخالف ندای وحدتی است که رهبر معظم انقلاب بارها بدان تاکید داشته اند. وی گفت: این گونه مطالب به منزله توهینی است به تصمیم های کلان نظام؛ زیرا سردار سلیمانی مورد اتفاق و وفاق همگان است و همه به این شخصیت بزرگ احترام می گذارند.

این پژوهشگر دینی افزود: نباید جایگاه سردار سلیمانی را که برای دفاع از کشور و نظام جمهوری اسلامی همه وجوه شخصیت و شانیت خویش را به عرصه آورده است، با چنین ادعاهایی خدشه دار کرد.ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :