از هفته نخست لیگ برتر فوتبال تیم سپاهان میزبان صنعت نفت آبادان است.
کد خبر: ۶۳۵۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴ 26 July 2018

به گزارش تابناک : هفته نخست لیگ برتر فوتبال امروز و فردا برگزار خواهد شد و در یکی از بازی ‌های فردا سپاهان اصفهان میزبان صنعت نفت آبادان است.

طلایی‌پوشان که ضعیف‌ترین نمایش خود را در فصل گذشته لیگ برتر داشته‌اند، با آمدن امیر قلعه‌نویی و بازیکنانی چون سجاد شهباز‌زاده، کی‌روش استنلی، خالد شفیعی، پیام نیازمند، شهاب عادلی، محمد ایران‌پوریان، مهدی کیانی و بختیار رحمانی سخت به موفقیت چشم دوخته‌اند.

صنعت نفت آبادان نیز که پائولو سرجیو سرمربی پرتغالی را روی نیمکت خود دارد، بازیکنانی از جمله احمد عبداله ‌زاده، اکبر ایمانی، بهنام برزای، سیروان قربانی، شهاب گردان، عقیل کعبی، مصطفی احمدی و وفا هخامنش را به خدمت گرفته است؛ نفتی‌ها که اردو تهران و بروجرد را پشت سر گذاشته‌اند با انگیزه‌ای فراوان به اصفهان سفر خواهند کرد.

نکته جالب این‌که این دو تیم فصل گذشته 3 بار مقابل یکدیگر به میدان رفتند که در 2 بازی لیگ برتر یک پیروزی برای صنعت نفت به دست آمد و یک بازی نیز مساوی شد، در جام حذفی نیز نفتی‌ها سپاهان را شکت داده و از دور رقابت‌ها حذف کردند.

داوران دیدار سپاهان و استقلال تهران

این بازی از ساعت 20:45 روز جمعه و در ورزشگاه نقش جهان اصفهان آغاز می‌شود و سید‌رضا مهدوی قضاوت این دیدار را بر عهده دارد و امیررضا آشور‌ماهانی، احد سلطانی و سید‌علی میر‌غفاری نیز وی را در این امر یاری می‌کنند؛ حسین عسگری هم ناظر این بازی است.

محرومان و مصدومان دو تیم

 هیچ‌کدام از دو تیم در هفته نخست لیگ برتر فوتبال محروم ندارند ما تیم سپاهان از حضور هواداران خود در ورزشگاه نقش جهان محروم است؛ اتفاقی که زیاد خوشایند زرد‌ها قرار نگرفت و به همین سبب برای تعلیق این حکم به فراسیون فوتبال درخواست داده‌اند.

نتایج بازی‌های گذشته

سپاهان هفته آخر فصل گذشته مقابل استقلال قرار گرفت و در یک بازی خانگی با نتیجه یک بر صفر شکست خورد؛ سپاهان با کسب 6 پیروزی، تساوی در 11 بازی و متحمل شدن 13 شکست و با 29 امتیاز در رده چهاردهم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

صنعت نفت آبادان نیز در هفته پایانی فصل گذشته با استقلال خوزستان 3 بر 3 مساوی کرد تا در پایان لیگ با 40 امتیاز حاصل از 10 برد، 10 تساوی و 10 شکست در رده هشتم قرار گیرد.

تاریخچه بازی‌های دو تیم

این دو تیم در تاریخ لیگ برتر در مجموع 14 بار برابر یکدیگر صف‌آرایی کرده‌اند که 8 بار سپاهان پیروز میدان بوده است و 2 برد نیز نصیب صنعت نفت شده است و 4 بازی هم با تساوی به پایان رسیده است.

در جریان 14 بازی لیگ برتری دو تیم سپاهان 25 گل به ثمر رسانده است و سپاهان 10 گل از نفت آبادان دریافت کرده است؛ پر‌گل‌ترین بازی دو تیم نیز به برتری 4 بر یک سپاهان باز می‌گردد.

به گزارش فارس، برنامه هفته نخست لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

پنج‌شنبه 4 مرداد‌‌ماه

نساجی مازندران - ذوب‌آهن اصفهان

پدیده مشهد - پرسپولیس

سایپا - سپیدرود رشت

فولاد خوزستان - پارس جنوبی جم

جمعه 5 مرداد‌‌ماه

گسترش فولاد تبریز - استقلال خوزستان

سپاهان اصفهان - صنعت‌ نفت آبادان

نفت مسجد سلیمان - تراکتور‌سازی تبریز

استقلال تهران - پیکان

 

 

منبع : فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار