کد خبر: ۶۳۷۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۲ 01 August 2018

رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال به تشریح آخرین وضعیت باشگاه‌ها برای کسب مجوز استفاده از بازیکنان جدیدشان پرداخت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، باشگاه استقلال هشت پرونده در کمیته تعیین وضعیت داشت که سه پرونده را حل و فصل کرده است و مابقی آن به پرونده شکایت بازیکنان تیم بانوان و همچنین باشگاه توحید بوشهر در قبال حق رشد مهدی قائدی برمی‌گردد. مجموع پولی که استقلالی‌ها باید برای شکایت بازیکنان بانوان و حق رشد قائدی بپردازند، 100 میلیون تومان است که 52 میلیون تومان آن برای باشگاه توحید بوشهر و مابقی برای طلب اعضای تیم بانوان است. روزبه وثوق احمدی، رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال با اعلام این مطلب به خبرنگار تسنیم گفت: استقلالی‌ها اقداماتی برای حل این پرونده‌ها انجام داده تا بتوانند از بازیکنان جدید خود استفاده کنند.

وی در مورد سایر پرونده‌ها گفت: باشگاه گسترش فولاد تبریز طلب محمد نصرتی را پرداخت کرد و توانست مجوز بگیرد. باشگاه سپیدرود رشت هم یک پرونده شکایتی از محمدباقر شعبانی به مبلغ 40 میلیون تومان داشت که به ما چک داد و این چک را به بازیکن مذکور داده‌ایم. منتظر تأیید شعبانی هستیم تا اگر چک نقد شد، باشگاه سپیدرود هم مجوز استفاده از بازیکنان جدیدش را بگیرد.

رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در پایان اعلام کرد، باشگاه‌های پدیده خراسان و نفت مسجدسلیمان اما تا کنون مشکل خود را حل نکرده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار