استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تلاش‌ها و خدمات قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) در آبادانی کشور، گفت: جهادگران این قرارگاه با همان روحیه دوران دفاع مقدس برای پیشرفت کشور تلاش می‌کنند.
کد خبر: ۶۵۶۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۲ 16 September 2018

مجید خدابخش در دیدار با فرماندهان و تلاشگران قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص)، افزود: این روحیه جهادی الگویی برای سازندگی و عمران کشور در همه عرصه‌هاست.

وی در ادامه با اشاره به مشارکت قرارگاه خاتم در طرح‌های عمرانی آذربایجان شرقی، اظهارداشت: دستگاه دوم TBM برای حفر تونل مترو به کشور وارد شده و آماده آغاز کار با حضور جهادگران قرارگاه خاتم است.

خدابخش تکمیل متروی تبریز، ساخت بیمارستان هزار تخت‌خوابی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز، پارک موزه دفاع مقدس، تالار بزرگ شهر، انتقال آب از زرینه‌رود به تبریز و چندین طرح دیگر را از طرح‌های قرارگاه خاتم‌الانبیا برشمرد که در آذربایجان شرقی در حال اجراست.

وی همچنین به مشارکت قرارگاه خاتم‌الانبیا در آزادراه مراغه - هشترود اشاره و اعلام کرد: 20 درصد این طرح را قرارگاه خاتم بر عهده گرفته بود که اجرا شده و آسفالت‌ریزی بخشی از آن نیز آغاز شده است.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا (ص) نیز در این دیدار با اشاره به شرایط سخت اقتصادی و تحریم دشمنان، بهره برداری از ستاره خلیج فارس تیری بر قلب دشمن عنوان کرد.

عباداله عبدالهی افزود: توکل به خدا، همدلی و نیروی انسانی جهادی از عوامل مهم در موفقیت اجرای طرح‌هاست که با تکیه بر آنها نیروهای قرارگاه توانستند در شرایط سخت کارها را به سرانجام برسانند.

وی با بیان اینکه هرجا قرارگاه خدمت به مردم و کشور را نیاز دیده وارد میدان شده است، از وجود 200هزار نیروی تخصصی و مردمی در این قرارگاه خبر داد که در عرصه‌های مختلف وارد شده و طرح های بزرگی را به ثمر می‌نشانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار