رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان به برگزاری «سوگواره بصیرت عاشورایی» در باغ بهشت اشاره کرد و گفت: این مراسم هفتم تا نهم مهر ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه باغ بهشت برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۶۱۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۲ 29 September 2018
حجت‌الاسلام سید علی حسینی از برگزاری ویژه برنامه دهه سوم محرم در همدان خبر داد.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام حسینی از برگزاری ویژه‌برنامه دهه سوم محرم در همدان خبر داد و اظهار کرد: این مراسم از ۱۱ مهرماه مصادف با ۲۳ محرم تا ۱۶ مهرماه مصادف با ۲۸ محرم به مدت ۶ شب در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این مراسم از نماز مغرب و عشاء آغاز می‌شود، گفت: آیت‌الله احدی، آیت‌الله محمدی و آیت الله انصاری قمی در این مراسم سخنرانی خواهند کرد.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان بیان کرد: در این مدت اصغر زنجانی، یزدان ناصری، سید محسن بنی فاطمه، سید رضا موسوی، اکبر شیخی و رضا نریمانی از زاکران اهل بیت (ع) در رثای امام حسین (ع) و ۷۲ تن از یارانش مرثیه‌سرایی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مراسم باشکوهی با عنوان تجمع رهروان زینبی همزمان با سالروز شهادت امام سجاد (ع) در همدان برگزار شد، گفت: مراسم روضه‌خوانی و اطعام‌دهی از محل موقوفات در ایام محرم نیز مورد توجه بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار