معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی از جذب مدرس برای دوره‌های آموزشی مدیران، موسسات و مربیان مهد کودک خبر داد.
کد خبر: ۶۹۲۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸ 18 December 2018

اکبر اسمعیلی در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح این خبر گفت: فراخوانی در این خصوص منتشر شده است و واجدین شرایط باید دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترا در رشته‎های روان شناسی، آموزش و پرورش پیش دبستانی، مدیریت آموزشی، فلسفه آموزش و پرورش، ادبیات فلسفه کودک، آموزش ابتدایی، مشاوره، آموزش و بهسازی منابع انسانی، مدیریت، الهیات اسلامی، حقوق خانواده، جامعه شناسی، پزشکی عمومی، روانپزشکی، ارشد پرستاری و تربیت بدنی باشند.

وی اظهار کرد: علاقه‌مندان می‎توانند برای آگاهی از شرایط و ثبت نام به آدرس اینترنتی www.mahd-iran.ir مراجعه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33370432 تماس بگیرند.

وی گفت: پیرو تفاهم نامه فی مابین جهاددانشگاهی و سازمان بهزیستی کشور، در راستای تامین مدرسان مورد نیاز برای دوره های آموزشی مدیران، موسسان و مربیان مهدهای کودک با راه اندازی سامانه مربوطه در فاز اول اقدام به شناسایی مدرسان مورد نیاز شده و پس از این مرحله و در فاز دوم پروژه، امکان ثبت نام برای متقاضیان مهد کودک فراهم خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :