بودجه بندی هر شرکت ، سازمان و یا در مقیاس وسیعتر، هر استانی متاثر از نیازهای آن می باشد، آذربایجان شرقی و مردم آن از گذشته تا به امروز دین خود را به نظام و انقلاب اسلامی ادا کرده اند، حال انتظار است مسئولین بالاخص از نوع بومی و استانیش که نمونه آن نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی که ارتباط نزدیکی با دولتیان دارد با ایفای نقش موثر تری، وظایف خود در قبال توسعه این خطه را ایفا نمایند.
کد خبر: ۶۹۶۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹ 27 December 2018

به گزارش تابناک تبریز؛ بودجه بندی هر شرکت ، سازمان و یا در مقیاس وسیعتر، هر استانی متاثر از نیازهای آن می باشد، آذربایجان شرقی و مردم آن از گذشته تا به امروز دین خود را به نظام و انقلاب اسلامی ادا کرده اند، حال انتظار است مسئولین بالاخص از نوع بومی و استانیش که نمونه آن نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی که ارتباط نزدیکی با دولتیان دارد با ایفای نقش موثر تری، وظایف خود در قبال توسعه این خطه را ایفا نمایند.

 

شاید برخی ها معنای اقتصاد مقاومتی را وارونه متوجه شده اند ، در اقتصاد مقاومتی مدیر باید در هزینه کرد های سازمان توجه و حساسیت به خرج دهد و درآمد زایی نیز داشته باشد تا بتواند با منابع در دست خود بیشترین کارایی و بهره وری را به وجود اورد، مدیران دلسوز باید بتوانند با به تصویر کشیدن همه نیازهای استان بودجه لازم را از سهم کشوری به دست آورند.

رئیس دولت این هفته بودجه سال ۹۸ را در جهت بررسی تقدیم بهارستان کرد ، قصه پر غصه ای که در بودجه ۹۸ کشور خود را برجسته می سازد عقب گرد سهم آذربایجان شرقی در میزان این بودجه نسبت به سال جاری است، استان ما در جایگاه ۱۱ میزان بودجه سال آینده کشور را در میان استان های دیگر به خود اختصاص می دهد این در حالی است که در سال جاری در جایگاه هشتم قرار داشت .

عقب گرد نه به این معنا که به جایگاه سالهای گذشته سقوط کرده ، بلکه به این معنی که پس رفت پر غصه ای در حال رقم خوردن است که محصول بی تدبیری مسئولان می باشد، آیا نیازهای استان کاهش یافته؟ تنها در معضل دریاچه ارومیه کدام توفیقاتی حاصل شده؟ آیا نباید به حال جاده تبریز_سهند خون گریست؟آیا و آیاهای پرتعداد دیگری تحقق یافته اند که جایگاه بودجه استان سه رتبه کاهش یافته است؟؟!!!

ضرورت دارد نمایندگان استان ورود کنند و اجازه ندهند استانی که هنوز نتوانسته یک جاده چند ده کیلومتری سهند(دومین شهر پر جمعیت استان) را پس از سالهای متمادی فراهم کنند این چنین زیر تیغ بی تدبیری سرش بریده شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
پیام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
رو نماینده ها حساب نکنین همشون دکور هستن ، فقط تو جا پر کردن مجلس بدرد میخورن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار