کد خبر: ۷۰۱۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵ 10 January 2019

به گزارش تابناک تبریز؛ محمد تقوی با تقدیم استعقای خود به سرپرست باشگاه از این تیم جدا شد.احتمالا بر اساس گزارش های رسیده به تابناک تبریز؛مقصد بعدی نقوی نساجی مازندران خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

 راننده تراکتور کهکشانی از ترکیه یا اروپای شرقی می‌آید

متن نامه استعفای تقوی به شرح ذیل است؛

جناب آقای عباس الیاسی

با عرض ادب و احترام

عطف به درخواست مکتوب اینجانب برای تشکیل جلسه مشترک و مشخص شدن وضعیت ادامه همکاری با باشگاه بزرگ تراکتور، تعیین وضعیت منوط به مذاکره با مالک محترم باشگاه شد که تاکنون نتیجه‌ای نداشته است.

به نظر می‌رسد هدف باشگاه انتخاب فرد دیگری به عنوان سرمربی است و حضور اینجانب و نتایج نیم‌فصل اول مسئولان باشگاه را در معذوریت اخلاقی قرار داده است؛ لذا با توجه به عهدی که با مالک محترم باشگاه داشته‌ام و همچنین این نکته که نباید بیش از این بلاتکلیفی (به دلیل عدم تثبیت وضعیت اینجانب) باشگاه تراکتور را تحت‌الشعاع قرار دهد، با استعفای خود شرایط را برای انتخاب سرمربی تیم تسهیل می‌کنم.

طی این شش ماه تمام تلاش خود را برای قرار گرفتن این تیم در مسیر موفقیت انجام دادم و یکی از بزرگترین اتفاقات در زندگی‌ام همراه شدن با هواداران پرشور و شعور این تیم بود، چه افتخاری از این بالاتر که سرود «یل یاتار طوفان یاتار، یاتماز تراکتور بیرقی» را با هم خواندیم و طی این مدت پرچم این تیم بالا بود.

در این روز‌های پایان همکاری تلاش برای حفظ آنتونی استوکس و اضافه کردن او به تیم را کمترین هدیه برای این هواداران می‌دانستم و این هدیه را توانستم تقدیم این عزیزان نمایم.

در پایان از مردم خوب و دوست داشتنی خطه آذربایجان می‌خواهم که ضعف‌های بنده را به بزرگواری خود ببخشند و مرا حلال کنند که بیش از این نتوانستم در خدمتشان باشم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار