سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال بلژیک به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتورسازی انتخاب شد.
کد خبر: ۷۰۳۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱ 13 January 2019

به گزارش تابناک تبریز، محمدرضا زنوزی مطلق، مالک باشگاه تراکتورسازی پس از بررسی گزینه‌های مورد نظر در نهایت جرج لیکنز را برای هدایت سرخ پوشان انتخاب کرد.

سرمربی جدید تراکتورسازان با یک دستیار در تبریز حاضر خواهد شد.

وی به عنوان معمار نسل طلایی فوتبال بلژیک شناخته می‌شود و سوابق پرباری را در کارنامه فنی خود دارد.

جرج لیکنز مربی 69 ساله بلژیکی که تاکنون 7 بار به عنوان مربی سال بلژیک شناخته شده و در 2 مقطع سرمربی تیم ملی بلژیک بوده به عنوان سرمربی جدید تیم تراکتورسازی انتخاب شد.

وی در بار اول تیم ملی بلژیک را به جام جهانی سال 98 برد و در دومین بار در سال 2010 وقتی که تیم ملی بلژیک در بدترین دوران تاریخ خود به سر می‌برد و در رنکینگ جهانی فیفا رتبه حدود 60 را داشت، عهده‌دار هدایت این تیم شد و با دعوت از بازیکنانی مانند وینسنت کمپانی، ادن هازارد، لوکاکو، کورتوا، نایگولن و فلیپ دیبروین تیمی تشکیل داد که در آن مقطع رنکینگ تیم‌ملی بلژیک را تا رده 18 جهان ارتقا دا،د تا حال تیم‌ملی بلژیک با همین بازیکنان در رده سوم جام جهانی 2018 قرار گیرد.

از سوابق دیگر جرج لیکنز می‌توان به سرمربیگری تیم ملی تونس و الجزایر (2 بار) و تیم ملی مجارستان اشاره کرد.

در رده باشگاهی نیز وی سابقه قهرمانی با تیم کلوب بروژ و قهرمانی در جام حذفی و سوپرکاپ ترکیه با ترابزون اسپور، قهرمانی جام حذفی با تیم سیرکل بروژ، سوپرکاپ بلژیک با تیم اندرلشت و حضور در تیم گنک و لوکرن که همگی از باشگاه‌های مطرح فوتبال بلژیک هستند را در کارنامه دارد.

جرج لیکنز امروز با امضای قراردادی به عنوان سرمربی تیم تراکتورسازی انتخاب شد تا در ادامه سوابق مربیگری خود در تبریز حضور یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار