هفته بیست و سوم لیگ دسته یک فوتبال کشور
کد خبر: ۷۱۴۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۳ 12 February 2019

تیم فوتبال شهرداری تبریز در روزی که بارش باران در بابل، زمین چمن ورزشگاه هفتم تیر این شهر را تبدیل به باتلاق کرده بود، نتوانست از پس میزبان خود تیم خونه به خونه بربیاید.

هفته بیست و سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور با برگزاری سه دیدار آغاز شد که در یکی از این بازی ها تیم شهرداری تبریز با نتیجه دو بر صفر بازی را به میزبان خود تیم خونه به خونه بابل واگذار کرد.

در این دیدار محمود مطلق زاده دقایق ۲۳ و ۶۴ (پنالتی) برای تیم خونه به خونه گلزنی کرد و در سوی مقابل موقعیت های تیم شهرداری تبریز با بی دقتی و در زمین ناهموار و باتلاقی ورزشگاه هفتم تیر یکی پس از دیگری از دست رفت.

این بازی در حالی با پیروزی تیم خونه به خونه همراه شد که بارش باران در بابل و اصرار مسئولان باشگاه میزبان به برگزاری مسابقه در زمین چمن طبیعی بی کیفیت هفتم تیر موجب شد تا شاگردان حیدر جعفری نتوانند فوتبال همیشگی خود را به نمایش بگذارند.

تیم شهرداری تبریز با این نتیجه ۲۱ امتیازی باقی ماند تا با توجه به برد تیم ملوان برابر تیم سرخپوشان پاکدشت، به رده یازدهم جدول برسد. این تیم لیگ یکی فوتبال تبریز هفته آینده استراحت دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :